ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 108015837

Παράδοση σε 4-6 μέρες

Το Mάρκετινγκ Μάνατζμεντ (Διοίκηση Μάρκετινγκ) είναι το κορυφαίο βιβλίο για το μάρκετινγκ, επειδή το περιεχόμενο και η οργάνωσή του αντανακλούν με συνέπεια τις αλλαγές στη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ.
Η πρώτη έκδοση του βιβλίου αυτού που δημοσιεύτηκε το 1967, εισήγαγε την άποψη ότι οι εταιρείες πρέπει να καθοδηγούνται από τους πελάτες και την αγορά τους. Εκεί, όμως, γινόταν ελάχιστη μνεία για θέματα που τώρα θεωρούνται θεμελιώδη, όπως η τμηματοποίηση της αγοράς, η στόχευση, και η τοποθέτηση.
Έννοιες, όπως η περιουσιακή αξία της μάρκας, η ανάλυση της αξίας για τον πελάτη, το μάρκετινγκ με τη βοήθεια βάσεων δεδομένων, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα δίκτυα αξίας, τα υβριδικά κανάλια, η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, και οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ, δεν υπήρχαν στο λεξιλόγιο του μάρκετινγκ εκείνη την εποχή. Οι επιχειρήσεις πουλάνε τώρα προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από πολλά διαφορετικά άμεσα και έμμεσα κανάλια. Η μαζική διαφήμιση δεν είναι πια τόσο αποτελεσματική όσο ήταν στο παρελθόν. Οι εταιρείες δοκιμάζουν νέες μορφές επικοινωνίας, όπως το μάρκετινγκ εμπειριών, το ψυχαγωγικό, και το μεταδοτικό μάρκετινγκ. Ολοένα και περισσότερο, είναι οι ίδιοι οι πελάτες που λένε στις εταιρείες τα είδη των προϊόντων που θέλουν και πότε, πού, και πώς θέλουν να τα αγοράσουν.

Εκδότης : | ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ |
Σελίδες : | 938 |
ISBN : | 960-209-925-9 |
Έτος έκδοσης : | 2006 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Περισσότερα -
ΚΟΛΑΝ ΣΟΡΤΣ BODYTALK ΜΑΥΡΟ (M)
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ ADIDAS PERFORMANCE COPA 19.4 FG JUNI...
Περισσότερα -
ΓΥΑΛΙΑ TYR VESI MIRRORED ADULT ΑΣΗΜΙ/ΜΑΥΡΑ
Περισσότερα -
ΦΟΡΜΑ ADIDAS PERFORMANCE LINEAR LOGO TRACKSUI...
Περισσότερα -
ΟΘΟΝΗ BENQ BL2711U 27 DESIGNER IPS LED 4K ULT...
Περισσότερα -
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΜΠΡΙΚΕΣ
Περισσότερα -
ΒΑΛΙΤΣΑ SAMSONITE PROXIS SPINNER 81/30 SILVER
Περισσότερα -
HELMI ΗΜΙΠΑΛΤΟ ΜΟΝΤΓΚΟΜΕΡΙ ΜΠΟΡΝΤΩ
Περισσότερα -
ΣΚΟΥΠΑΚΙ BLACK & DECKER NVC115JL-QW 3.6V
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |