ΕΡΕΥΝΑ MARKETING 108015525
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Στη νέα, τρίτη έκδοση του βιβλίου, ο συγγραφέας επεξηγεί με κατανοητό και κριτικά τεκμηριωμένο τρόπο την πραγματοποίηση μιας έρευνας αγοράς-project. Τεχνικές επαφής, δομημένες ή αδόμητες προσεγγίσεις, σύνταξη ερωτηματολογίου, τεχνικές δειγματοληψίας, μελέτη των κινήτρων και της συμπεριφοράς του καταναλωτή, οργάνωση και εκτέλεση μιας ποιοτικής έρευνας αποτελούν τα συστατικά στοιχεία της έρευνας αγοράς, τα οποία πραγματεύεται το βιβλίο.
Ο ερευνητικός σχεδιασμός αναπτύσσεται με λεπτομέρειες και παραδείγματα από την αρχή ως το τέλος, καλύπτοντας απόλυτα τόσο τον καθηγητή όσο και τον μαθητή στο μάθημα «Σχέδιο Έρευνας» το οποίο διδάσκεται υποχρεωτικά στη Β' και Γ' Λυκείου.
| Εκδότης : | ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ |
| Σελίδες : | 448 |
| ISBN : | 978-960-351-875-4 |
| Σχήμα : | 17Χ24 |
| Μήνας έκδοσης : | Σεπτέμβριος |
| Έτος έκδοσης : | 2011 |
Είδατε πρόσφατα
-
ΕΡΕΥΝΑ MARKETING
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


