ΕΡΕΥΝΑ MARKETING 108015525

Παράδοση σε 2-3 μέρες

Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Στη νέα, τρίτη έκδοση του βιβλίου, ο συγγραφέας επεξηγεί με κατανοητό και κριτικά τεκμηριωμένο τρόπο την πραγματοποίηση μιας έρευνας αγοράς-project. Τεχνικές επαφής, δομημένες ή αδόμητες προσεγγίσεις, σύνταξη ερωτηματολογίου, τεχνικές δειγματοληψίας, μελέτη των κινήτρων και της συμπεριφοράς του καταναλωτή, οργάνωση και εκτέλεση μιας ποιοτικής έρευνας αποτελούν τα συστατικά στοιχεία της έρευνας αγοράς, τα οποία πραγματεύεται το βιβλίο.
Ο ερευνητικός σχεδιασμός αναπτύσσεται με λεπτομέρειες και παραδείγματα από την αρχή ως το τέλος, καλύπτοντας απόλυτα τόσο τον καθηγητή όσο και τον μαθητή στο μάθημα «Σχέδιο Έρευνας» το οποίο διδάσκεται υποχρεωτικά στη Β' και Γ' Λυκείου.

Εκδότης : | ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ |
Σελίδες : | 448 |
ISBN : | 978-960-351-875-4 |
Σχήμα : | 17Χ24 |
Μήνας έκδοσης : | Σεπτέμβριος |
Έτος έκδοσης : | 2011 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΕΡΕΥΝΑ MARKETING
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ TENNIS CLASSIC ΓΚΡΙ
Περισσότερα -
QUICK STEPS 1 STUDENTS BOOK
Περισσότερα -
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΓΛΑΡΟΙ
Περισσότερα -
ΤΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΟΠΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ 19ΟΥ ΚΑΙ 20ΟΥ...
Περισσότερα -
ΧΡΩΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΟΥ
Περισσότερα -
STOP ΠΟΡΤΑΣ NAMASTE ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ ...
Περισσότερα -
ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΝΟΣ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜ...
Περισσότερα -
ΖΑΚΕΤΑ ADIDAS PERFORMANCE ESSENTIALS 3-STRIPE...
Περισσότερα -
ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑΤΟΣ 2016
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |