Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ 108015341
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΜΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ MARKETING
Στο βιβλίο παρουσιάζονται οι αρχές και τα εργαλεία διοικητικής του μάρκετινγκ και συζητώνται οι βιώσιμες στρατηγικές ανάπτυξης, σε σχέση με το προφίλ του «καταναλωτή» τουριστικών προορισμών. Περιγράφονται οι διαδικασίες αναπτυξιακού σχεδιασμού τουριστικών δραστηριοτήτων σε περιφερειακούς γεωγραφικούς προορισμούς και τα ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα επενδύσεων.
Περιλαμβάνονται πραγματικά παραδείγματα επιχειρήσεων για συγκεκριμένα επιχειρησιακά προβλήματα και η αντιμετώπισή τους.
| Εκδότης : | ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ |
| Σελίδες : | 640 |
| ISBN : | 978-960-351-798-6 |
| Σχήμα : | 17Χ24 |
| Μήνας έκδοσης : | Δεκέμβριος |
| Έτος έκδοσης : | 2009 |
Είδατε πρόσφατα
-
Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩ...
Περισσότερα -
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΟΤ...
Περισσότερα -
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΥΖΗΣ-Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ
Περισσότερα -
ΜΑΓΙΟ ΟΛΟΣΩΜΟ MINERVA MINNIE ΦΟΥΞΙΑ-ΡΟΖ (104Ε...
Περισσότερα -
ΜΑΚΤΟΥΜΠ
Περισσότερα -
ΜΠΟΥΦΑΝ NIKE SPORTSWEAR SYNTHETIC FILL JACKET...
Περισσότερα -
Ο ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ
Περισσότερα -
ΜΠΛΟΥΖΑ ΦΟΥΤΕΡ REFLEX A LEGENT WINNER ΚΟΚΚΙΝΟ...
Περισσότερα -
Η ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
Περισσότερα -
ΖΑΚΕΤΑ ADIDAS PERFORMANCE ESSENTIALS 3-STRIPE...
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


