Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΠΗΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΤΑΠΗΤΟΥΡΓΟΣ ΣΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ 108013820

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΠΗΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΤΑΠΗΤΟΥΡΓΟΣ ΣΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 27.82 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 30.91€ 
Προτεινόμενη λιανική 30.91 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΠΗΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΤΑΠΗΤΟΥΡΓΟΣ ΣΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ
108013820
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τον 19ο αιώνα η ταπητουργία στη Μικρά Ασία θα γνωρίσει πρωτόγνωρη ανάπτυξη. Η αύξηση των παραγγελιών από την Ευρώπη θα έχει ως αποτέλεσμα τη δραστηριοποίηση των παραγωγών και των εμπόρων χαλιών. Οι χριστιανικοί πληθυσμοί της Μικράς Ασίας, ομογενείς και Αρμένιοι, τόσο στα παραδοσιακά κέντρα ταπητουργίας όσο και σε αυτά που θα δημιουργηθούν την εποχή αυτή, θα εντατικοποιήσουν τις προσπάθειες για την κάλυψη της ζήτησης του μοναδικού πλέον εξαγώγιμου προϊόντος. Η γυναίκα θα αναδειχθεί σε βασικό παράγοντα της βιομηχανία αυτής. Η μικρασιάτισσα γυναίκα σχεδόν αγνοήθηκε ως συντελεστής διαμόρφωσης της ιστορίας και των κοινωνικών αλλαγών. Μελετήθηκε μόνο σε σχέση με την παρουσία της στο σπίτι. Η αμφίεση, ο καλλωπισμός, τα λουτρά, ο γάμος, ο εγκλεισμός της στο σπίτι στην υπηρεσία του ανδρός είναι τα προσφιλή θέματα των ερευνητών. Για το λόγο αυτό, οι πληροφορίες οι σχετικές με τη γυναίκα-εργάτρια, τη γυναίκα-επαγγελματία είναι εξαιρετικά περιορισμένες. Οι περιηγητές -η σημαντικότατη αυτή πηγή για τον 19ο αιώνα και τη Μικρά Ασία- επισκέπτονται την ενδοχώρα, αναφέρονται στα μνημεία και τους πληθυσμούς της περιοχής, καταγράφουν το εμπόριο και την παραγωγή, δεν ασχολούνται όμως με το θέμα εργαζόμενη γυναίκα. Το ίδιο παρατηρείται και στις προξενικές εκθέσεις, τις εκθέσεις ιεραποστόλων ή άλλων κυβερνητικών υπαλλήλων.

Η εξόχως ενδιαφέρουσα μελέτη της Λήδας Ιστικοπούλου εξετάζει τις προϋποθέσεις που οδήγησαν στην παραγωγή και την ανάπτυξη του εμπορίου χαλιών στα κέντρα ταπητουργίας της Μικράς Ασίας και την εμπλοκή της γυναίκας στη διαδικασία αυτή. Για πρώτη φορά αποτιμάται ο συνολικός ρόλος της γυναίκας στην οικογένεια και την κοινωνία από το 1860 ως το 1922, χρονολογία κατά την οποία οριστικοποιείται η παρακμή της ταπητουργίας στη Μικρά Ασία.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΣΤΙΑ 
Σελίδες : 288 
ISBN : 978-960-05-0919-9 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2000 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση