ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΧΙΛΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ 108013397
Εξαντλημένο
Ο μυθιστοριογράφος είναι κυρίως σκηνοθέτης αλλά πρέπει να είναι και ηθοποιός. Να μπορεί να υποδυθεί χαρακτήρες και άτομα διαφορετικά από τον εαυτό του - πώς αλλιώς μπορείς να μιλήσεις γι' άλλους ανθρώπους αν δεν τους καταλάβεις; Και πώς μπορείς να τους καταλάβεις αν δεν τους υποδυθείς; Και πώς θα το κάνεις αυτό αν δεν τους παρατηρείς και δεν τους προσέχεις;
Η εξατομίκευση του αφηγητή, η προβολή του υποκειμενικού, από μια άποψη απλούστεψε τη δουλειά των μυθιστοριογράφων. Για πολλούς, όπως άλλωστε δείχνουν και τα βιβλία τους, το μόνο αξιοπρόσεκτο πράγμα στην κόσμο είναι ο εαυτός τους. Αλλά και αυτόν ποιος τον μαθαίνει ποτέ κρατώντας τον διαρκώς στο κέντρο της προσοχής του; Είμαστε -όταν είμαστε- σε σχέση με κάτι άλλο. Αλλιώς δεν είμαστε. Υπάρχουμε κάπου. Ο εαυτός μας αποκτά εαυτό όταν βλέπει κι άλλους γύρω, που τους συγκρίνει και τους αποτιμά. Τότε αποκτάμε πρόσωπο, όταν κοιτάξουμε των άλλων ανθρώπων.
Είδατε πρόσφατα
-
ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΧΙΛΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ
Περισσότερα -
ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ ΒΙΒΛΙΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
Περισσότερα -
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Περισσότερα -
Η ΜΑΝΑ
Περισσότερα -
ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ
Περισσότερα -
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΣΧΕΔΟΝ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΠΟΡΤΑΣ
Περισσότερα -
Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ
Περισσότερα -
ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ
Περισσότερα -
X-FILES
Περισσότερα -
ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


