Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 108013075

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 12.40 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 13.78€ 
Προτεινόμενη λιανική 13.78 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
108013075
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Γενικά υπάρχει ακόμα λίγη υστέρηση, όσον αφορά την ανώτατη εκπαίδευση, στα εφαρμοσμένα θέματα οικονομίας των επιχειρήσεων, ενώ φαίνεται πως έχουν γίνει, αντίστοιχα, σημαντικά βήματα στο χώρο των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.)· Εκεί όμως που χωλαίνουμε και στα δύο αυτά επίπεδα θεώρησης, είναι στην τραπεζική εκπαίδευση. Υπάρχει μία έλλειψη τεχνογνωσίας, ειδικότερα, και εκπαιδευτικής υποδομής, γενικότερα, στον τραπεζικό χώρο. Το κενό αυτό αποπειράται να καλύψει εδώ και αρκετά χρόνια το Ινστιτούτο Τραπεζικής Μορφώσεως των Τραπεζών του Ομίλου της Εμπορικής Τράπεζας (τριετούς διάρκειας φοίτησης).

Το παρόν εγχειρίδιο συνιστά σύστημα βασικών γνώσεων στην Οικονομική των Τραπεζικών Εκμεταλλεύσεων και αναπτύχθηκε στα πλαίσια των παραδόσεων μου το ακαδημαϊκό έτος 1987-88 επί του μαθήματος -Οικονομικός Λογισμός των Τραπεζικών Επιχειρήσεων-. Η ελληνική βιβλιογραφία σε όλα αυτά τα ζητήματα, που θίγονται εδώ παραμένει πενιχρή. Η μοναδική ανώτατη σχολή όπου μεταπολεμικά διδασκόταν ως αυτοτελές μάθημα Τραπεζική Οικονομική είναι η Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιώς ενώ πριν από λίγα χρόνια συστήθηκε ανάλογο τμήμα στο Οικονομικό, πλέον, Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Πρόσφατα ανάλογη διδακτική προσπάθεια ξεκίνησε το Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Αξίζει νομίζω να αναφερθεί η δυσκολία εξεύρεσης όχι μόνο ελληνόγλωσσης βιβλιογραφίας, αλλά και ξενόγλωσσης ακόμα, στις ελληνικές βιβλιοθήκες. Κατά συνέπεια, η εκπόνηση, αργότερα, μιας πιο ολοκληρωμένης μελέτης είναι αναγκαία για την κάλυψη γενικότερων αναγκών, αφού ο τραπεζικός τομέας απασχολεί πλέον των 100 χιλιάδων ατόμων στη χώρα μας.

Η διάρθρωση της ύλης είναι θεματική και τα θέματα των κεφαλαίων κατ' επιλογή του γράφοντος. Με τα δεκαπέντε κεφάλαια, παρουσιάζεται η γενική οικονομική των παντός είδους τραπεζικών επιχειρήσεων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : INTERBOOKS 
Σελίδες : 280 
Έτος έκδοσης : 1994 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση