Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗΣ 108012160

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗΣ
108012160
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Το βιβλίο ξεκινά με πρώτο στόχο να θωρακίσει εσωτερικά τον αναγνώστη, να τον γεμίσει αυτοπεποίθηση, να τον κάνει να σκεφτεί ότι η ζωή του μπορεί να είναι αγώνας, χαρά, αγάπη, δημιουργία, να τον πείσει ότι έχει τη δύναμη να γίνει οτιδήποτε θελήσει. Στη συνέχεια σαν δεύτερο στόχο έχει να του δώσει εφόδια και δυνατότητες, ώστε να αντιμετωπίσει τις όποιες επαγγελματικές του δυσκολίες στην καθημερινή του πρακτική, δίνοντας ταυτόχρονα έμφαση στο τόσο σπουδαίο και μοναδικό επάγγελμα του πωλητή.

Καθώς όμως προχωράτε στην ανάγνωση του βιβλίου Η Τέχνη της Αυτοπεποίθησης, θα διαπιστώσετε ότι ίσως αυτή η ανάγνωση θα πρέπει να μετατραπεί σε μελέτη, προβληματισμό και καθημερινή επανάληψη κάποιων σκέψεων και τεχνικών. Αν δεν γίνει κάτι τέτοιο, τότε δεν θα κατορθώσετε να περάσετε στο επίπεδο της γνώσης, αλλά θα έχετε περιοριστεί στο επίπεδο της μάθησης. Η διαφορά είναι απλή. Η μάθηση είναι πάντα δανεική. Ένα ξένο σώμα μέσα σου. Η γνώση είναι το βίωμα της μάθησης στην πράξη. Το γέλιο και το κλάμα. Αυτή είναι και η ζωοποιός διαφορά που ξεχωρίζει το μαθητή από το δάσκαλο.

Η Τέχνη της Αυτοπεποίθησης αποτέλεσε ανάγκη έκφρασης για μένα, γιατί μέχρι σήμερα έχω ακολουθήσει τη διαδρομή από τα βάθη της ανείπωτης προσωπικής μιζέριας και ανασφάλειας, μέχρι το σταυροδρόμι της αναζήτησης του ουράνιου τόξου, της επίτευξης, της δύναμης, της επιτυχίας και της καταξίωσης. Είναι τώρα που αρχίζω να καταλαβαίνω τη διαφορά μεταξύ Μαγκιάς, Κατάρας και Ευλογίας. Μαγκιά είναι να κατορθώνεις να υποφέρεις για λίγο στην αρχή, για να απολαύσεις μετά. Κατάρα είναι να απολαμβάνεις για λίγο στην αρχή και να υποφέρεις για πάντα. Ευλογία είναι να έχεις κατορθώσει να απολαμβάνεις από την αρχή και μέχρι το τέλος του ταξιδιού. Αυτά νομίζω ότι είναι τα τρία μονοπάτια, στα οποία μπορεί να βαδίσει ο κάθε άνθρωπος στο ταξίδι του για την αναζήτηση της αυτοπεποίθησης.

Ο δρόμος είναι μακρύς, δύσβατος, φιδίσιος, ανηφορικός.
Η διαδρομή συνεχίζεται...

Ακης Αγγελάκης

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : INTERBOOKS 
Σελίδες : 224 
ISBN : 960-390-044-3 
Έτος έκδοσης : 1999 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση