Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ 108011899

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 55.16 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 61.29€ 
Προτεινόμενη λιανική 61.29 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
108011899
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο παρουσιάζει με απλότητα τις κύριες μεθόδους και τις τεχνικές ανάλυσης στοιχείων έρευνας αγοράς με έμφαση αφενός στην πρακτική εφαρμογή των βασικότερων μεθόδων και εργαλείων ανάλυσης και αφετέρου στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων της ανάλυσης. Ο τρόπος εφαρμογής των τεχνικών ανάλυσης παρουσιάζεται με τη χρήση του SPSS, του πιο διαδεδομένου και εύχρηστου στατιστικού πακέτου που χρησιμοποιείται στην έρευνα αγοράς.

Η παρουσίαση της κάθε μεθόδου ανάλυσης αρχίζει με την καταγραφή του ερευνητικού προβλήματος και την τεκμηρίωση της καταλληλότητας χρήσης της και συνεχίζει με τη βήμα-βήμα πρακτική της εφαρμογή με τη βοήθεια του SPSS, ενώ ολοκληρώνεται με την ερμηνεία των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την ανάλυση.

Στο βιβλίο περιλαμβάνεται η έννοια των ερευνητικών υποθέσεων και παρέχονται οδηγίες για την επιλογή του κατάλληλου στατιστικού τεστ με δεδομένο κάποιο συγκεκριμένο ερευνητικό πρόβλημα. Εξηγείται επίσης η διαδικασία προετοιμασίας των στοιχείων για ανάλυση με το στατιστικό πακέτο SPSS και παρουσιάζονται εφαρμογές περιγραφικής στατιστικής και γραφημάτων. Παρουσιάζονται οι βασικότερες παραμετρικές μέθοδοι ποσοτικής ανάλυσης που χρησιμοποιούνται στην έρευνα αγοράς, όπως Ανάλυση Συσχέτισης, t-test, Ανάλυση Διακύμανσης, Ανάλυση Παραγόντων, Ανάλυση Ομάδων και Ανάλυση Διάκρισης και Ανάλυση Παλινδρόμησης. Τέλος, οι συγγραφείς εξετάζουν την Ανάλυση Conjoint που χρησιμοποιείται ευρύτατα στην έρευνα αγοράς, την εφαρμογή της πολυδιάστατης κλιμακοποίησης (MDS) και της Ανάλυσης Correspondence, καθώς και διάφορες μεθόδους μη παραμετρικής ανάλυσης με τις εφαρμογές τους.

Σε κάθε κεφάλαιο, εκτός από την πλούσια βιβλιογραφία που περιλαμβάνει καθιερωμένα βιβλία του χώρου και "κλασικά" άρθρα από επιστημονικά περιοδικά, παρουσιάζονται πολλά παραδείγματα, τα οποία αποτελούν ταυτόχρονα και "υποδείγματα" της διαδικασίας διερεύνησης παρόμοιων προβλημάτων στην έρευνα αγοράς. Παράλληλα, υπάρχουν 20 ερωτήσεις τύπου "Σωστό ή Λάθος;", των οποίων οι απαντήσεις δίδονται στο Παράρτημα του βιβλίου. Περιλαμβάνονται επίσης ασκήσεις καθώς και Mini Projects για την εκπόνηση των οποίων απαραίτητα είναι τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στο CD-ROM που συνοδεύει το βιβλίο και στόχο έχουν να φέρουν τον αναγνώστη αντιμέτωπο με πιο περίπλοκες αλλά και ρεαλιστικές μελέτες έρευνας αγοράς. Ορισμένα από τα αρχεία του CD-ROM προέρχονται από πραγματικές έρευνες, ενώ η ανάλυσή τους αποτελεί προσομοίωση των πραγματικών συνθηκών έρευνας αγοράς.

Το βιβλίο αποτελεί ένα εύχρηστο εργαλείο για άμεση και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων έρευνας αγοράς και απευθύνεται τόσο στα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών όσο και στους φοιτητές.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 568 
ISBN : 960-351-593-0 
Σχήμα : 20x26 
Έτος έκδοσης : 2005 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση