Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΠΩΛΗΣΕΙΣ
  • ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
(108011444)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τα στελέχη των επιχειρήσεων είναι επιφορτισμένα με τη λήψη αποφάσεων, των οποίων η ποιότητα όμως, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις πληροφορίες που διαθέτουν. Για να ελαχιστοποιηθεί δε ο κίνδυνος λήψης των αποφάσεων, οι σχετικές πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια και αξιοπιστία.

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Ειδικότερα, τα στελέχη του μάρκετινγκ χρειάζονται πληροφορίες αναφορικά με τους ανταγωνιστές των προϊόντων τους, το γιατί οι αγοραστές αγοράζουν τα προϊόντα τους, από που τα αγοράζουν, και πότε τα αγοράζουν.

Το στέλεχος του μάρκετινγκ που δεν γνωρίζει πως να χρησιμοποιήσει ή να αξιολογήσει μια έρευνα αγοράς που παρέχει πληροφορίες σαν τις παραπάνω, έχει περιορισμένες δυνατότητες στην εκτέλεση των διοικητικών του καθηκόντων. Συνεπώς, η έρευνα αγοράς αποτελεί απαραίτητο διοικητικό «εργαλείο».

Το βιβλίο αυτό παρέχει το θεωρητικό πλαίσιο συνοδευόμενο με τις απαραίτητες πρακτικές προσεγγίσεις, ώστε να καταστεί ευκολότερη η κατανόηση της διαδικασίας της έρευνας αγοράς. Από το συγγραφέα έγινε απλοποίηση των επιστημονικών εννοιών, όρων και διατυπώσεων, χωρίς αυτό να συνεπάγεται απλουστεύσεις, κάνοντας το βιβλίο κατανοητό από όλους.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 280 
ISBN : 960-351-124-2 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 1999 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο
0.00 €

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση