ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ 108011444

Εξαντλημένο
Τα στελέχη των επιχειρήσεων είναι επιφορτισμένα με τη λήψη αποφάσεων, των οποίων η ποιότητα όμως, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις πληροφορίες που διαθέτουν. Για να ελαχιστοποιηθεί δε ο κίνδυνος λήψης των αποφάσεων, οι σχετικές πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια και αξιοπιστία.
Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Ειδικότερα, τα στελέχη του μάρκετινγκ χρειάζονται πληροφορίες αναφορικά με τους ανταγωνιστές των προϊόντων τους, το γιατί οι αγοραστές αγοράζουν τα προϊόντα τους, από που τα αγοράζουν, και πότε τα αγοράζουν.
Το στέλεχος του μάρκετινγκ που δεν γνωρίζει πως να χρησιμοποιήσει ή να αξιολογήσει μια έρευνα αγοράς που παρέχει πληροφορίες σαν τις παραπάνω, έχει περιορισμένες δυνατότητες στην εκτέλεση των διοικητικών του καθηκόντων. Συνεπώς, η έρευνα αγοράς αποτελεί απαραίτητο διοικητικό «εργαλείο».
Το βιβλίο αυτό παρέχει το θεωρητικό πλαίσιο συνοδευόμενο με τις απαραίτητες πρακτικές προσεγγίσεις, ώστε να καταστεί ευκολότερη η κατανόηση της διαδικασίας της έρευνας αγοράς. Από το συγγραφέα έγινε απλοποίηση των επιστημονικών εννοιών, όρων και διατυπώσεων, χωρίς αυτό να συνεπάγεται απλουστεύσεις, κάνοντας το βιβλίο κατανοητό από όλους.

Είδατε πρόσφατα
-
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Περισσότερα -
ΜΠΛΕΝΤΕΡ ΧΕΙΡΟΣ CECOTEC CEC-04272
Περισσότερα -
9 ΗΡΩΕΣ 8 ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Περισσότερα -
ESPERANZA EH129 IN-EAR STEREO EARPHONES
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |