Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ 108011359

Παράδοση σε 4-6 μέρες

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΩΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Σκοπός της μελέτης αυτής είναι να διερευνηθούν οι αναπαραστάσεις του παιδιού στις τηλεοπτικές διαφημίσεις αφενός και η αντιληπτικότητα των παραστάσεων αυτών στα παιδιά αφετέρου. Αφετηριακή διαπίστωση υπήρξε το γεγονός ότι στο διαφημιστικό λόγο η προπαγάνδιση τόσο της κοινωνικής πρακτικής της κατανάλωσης γενικά όσο και ορισμένων καταναλωτικών πρακτικών που αφορούν συγκεκριμένα εμπορευματικά αντικείμενα συναρθρώνεται συνήθως με άλλες κοινωνικές αναπαραστάσεις (μια από τις οποίες είναι κι εκείνη του παιδιού) και αξίες, έτσι ώστε, μέσα από τη διαφήμιση, το εμπόρευμα να εγγράφεται και να λειτουργεί σ' ένα ευρύτερο πλαίσιο αντίληψης και βίωσης της καθημερινής ζωής.

Είδατε πρόσφατα
-
Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
Περισσότερα -
ΑΜΗΧΑΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Περισσότερα -
ΜΕΛΕΚ ΘΑ ΠΕΙ ΑΓΓΕΛΟΣ
Περισσότερα -
NUOVISSIMO PROGETTO ITALIANO 2 ELEMENTARE GUI...
Περισσότερα -
ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ...
Περισσότερα -
ΛΙΒΙΑΧΟΒΟ ΛΕΝΕ ΤΟ ΜΟΙΡΟΛΟΓΙ
Περισσότερα -
ΣΤΟΧΕΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ Γ ΓΕΝΙΚΟΥ...
Περισσότερα -
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΩΝ
Περισσότερα -
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ Ε...
Περισσότερα -
FULL BLAST 2 WORKBOOK
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |