Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ 108011359

Παράδοση σε 4-6 μέρες

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΩΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Σκοπός της μελέτης αυτής είναι να διερευνηθούν οι αναπαραστάσεις του παιδιού στις τηλεοπτικές διαφημίσεις αφενός και η αντιληπτικότητα των παραστάσεων αυτών στα παιδιά αφετέρου. Αφετηριακή διαπίστωση υπήρξε το γεγονός ότι στο διαφημιστικό λόγο η προπαγάνδιση τόσο της κοινωνικής πρακτικής της κατανάλωσης γενικά όσο και ορισμένων καταναλωτικών πρακτικών που αφορούν συγκεκριμένα εμπορευματικά αντικείμενα συναρθρώνεται συνήθως με άλλες κοινωνικές αναπαραστάσεις (μια από τις οποίες είναι κι εκείνη του παιδιού) και αξίες, έτσι ώστε, μέσα από τη διαφήμιση, το εμπόρευμα να εγγράφεται και να λειτουργεί σ' ένα ευρύτερο πλαίσιο αντίληψης και βίωσης της καθημερινής ζωής.

Είδατε πρόσφατα
-
Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
Περισσότερα -
TAMΠAKIEPΑ MANO 10" PRO 24.5X18.5X4.5CM
Περισσότερα -
ΑΜΗΧΑΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Περισσότερα -
ΚΑΔΟΣ ESTIA ROCK & ROLL ΜΑΥΡΟ ΜΑΤ 5LT 20X26CM
Περισσότερα -
Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ ΤΗΣ 5ΗΣ ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ ΚΡΗΤΩΝ 1940-1941
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ NIKE TANJUN PS ΚΟΚΚΙΝΟ/ΜΑΥΡΟ (USA:11...
Περισσότερα -
ΜΠΟΤΑ DEELUXE ALPHA LARA ΜΑΥΡΗ/ΠΟΡΦΥΡΗ (MONDO...
Περισσότερα -
ATHENA'S, ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΒΑΝΙΛΙΑ 250ML
Περισσότερα -
ΜΠΛΟΥΖΑ RUSSELL ATHLETIC ALABAMA STATE L/S CR...
Περισσότερα -
ΜΕΛΕΚ ΘΑ ΠΕΙ ΑΓΓΕΛΟΣ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |