Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 108011195

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 55.16 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 61.29€ 
Προτεινόμενη λιανική 61.29 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
108011195
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο στόχος του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει για πρώτη φορά, σε παγκόσμιο επίπεδο, μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική προσέγγιση που καλύπτει όχι μόνο όλες τις προϊοντικές αποφάσεις στο πλαίσιο της διοίκησης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου μιας επιχείρησης, αλλά και τις αντίστοιχες αποφάσεις που αφορούν το χώρο των υπηρεσιών.

Η συγγραφή του βιβλίου στηρίχθηκε αφ' ενός στις πλέον πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις που παρουσιάζονται στην παγκόσμια βιβλιογραφία και αφ' ετέρου στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων του βιβλίου σε θέματα διοίκησης χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών.

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές των τμημάτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ που έχουν συμπεριλάβει στα προγράμματα σπουδών τους το μάθημα της Πολιτικής Προϊόντος ή της Διοίκησης Προϊοντικού Χαρτοφυλακίου. Eπίσης, απευθύνεται και στα στελέχη του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα που ασχολούνται στη καθημερινή επιχειρηματική ζωή με τη λήψη προϊοντικών αποφάσεων.

Το βιβλίο αποτελείται από τέσσερα μέρη και δεκαπέντε κεφάλαια τα οποία καλύπτουν τα ακόλουθα θέματα:

  • βασικές έννοιες διοίκησης του χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών
  • τύποι προϊοντικών αποφάσεων
  • στρατηγικές μάρκετινγκ στα διάφορα στάδια του κύκλου ζωής προϊόντος
  • αξιολόγηση προϊοντικού χαρτοφυλακίου
  • μοντέλα ανάπτυξης και χαρτοφυλακίου νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • στάδια που προηγούνται της φυσικής ανάπτυξης (development) των νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • στάδια ανάπτυξης, δοκιμής και εισαγωγής στην αγορά νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • καινοτομικότητα και διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • επιτυχημένη υιοθέτηση και διάχυση νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • αναγνώριση "ασθενών" προϊόντων και υπηρεσιών
  • αναζωογόνηση "ασθενών" προϊόντων και υπηρεσιών
  • αξιολόγηση "ασθενών" προϊόντων και υπηρεσιών
  • στρατηγικές υλοποίησης της απόφασης κατάργησης
  • τυπολογίες απόφασης κατάργησης προϊόντων και υπηρεσιών
  • οργανωτικές διευθετήσεις διοίκησης του χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
    Σελίδες : 682 
    ISBN : 960-351-518-3 
    Σχήμα : 20x26 
    Έτος έκδοσης : 2004 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0

    Είδατε πρόσφατα

    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση