Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ 108010422

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 32.44 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 36.04€ 
Προτεινόμενη λιανική 36.04 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ
108010422
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Διεθνώς υπάρχει μια διχογνωμία όσον αφορά στους αντικειμενικούς σκοπούς των λιμανιών. Η συνήθης διάκριση γίνεται αντιπαραθέτοντας την μικροοικονομική και την μακροοικονομική προσέγγιση, τα λιμάνια θεωρούνται επιχειρήσεις του τριτογενούς τομέα που παράγουν με βάση την οικονομική αρχή. Η μακροοικονομική προσέγγιση είναι αυτή όπου το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο σύνολο των ωφελειών, άμεσων ή έμμεσων, που απορρέουν από την ύπαρξη και την ανάπτυξη του λιμανιού (δημιουργία θέσεων εργασίας, εσόδων για τη γενικότερη περιοχή κ.ά.).

Μια προσπάθεια για μακροοικονομική προσέγγιση των λιμανιών έγινε με τη διατριβή μας με τίτλο -Η εξέλιξη του λιμανιού του Πειραιά και η επίδραση του στην οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά από το 1835 ως το 1985-. Σκοπός αυτού του βιβλίου είναι η μικροοικονομική προσέγγιση των λιμανιών, αφού σήμερα, σε διεθνές επίπεδο έμφαση δίδεται στα αποτελεσματικά λιμάνια και όχι στα λιμάνια πόλους ανάπτυξης.

Η διεθνής βιβλιογραφία που εξετάζει τα θέματα των λιμανιών από την πλευρά του οικονομολόγου είναι περιορισμένη και η ελληνική σχεδόν ανύπαρκτη. Με το βιβλίο αυτό γίνεται μια πρώτη προσπάθεια να καλυφθεί αυτό το κενό.

Αν και το βιβλίο ξεκίνησε να γράφεται για να καλύψει τις ανάγκες των φοιτητών του 6ου εξαμήνου του Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, σε πολλά κεφάλαια η ανάλυση ξεπερνά τα όρια του πτυχιακού επιπέδου αφού επιχειρείται μεγαλύτερη εμβάθυνση με πρωτότυπες αναλύσεις. Έτσι το περιεχόμενο παρουσιάζει, ασφαλώς, ενδιαφέρον και για την ευρύτερη ακαδημαϊκή και ναυτιλιακή κοινότητα και ιδιαίτερα για τα στελέχη και γενικά τους εργαζόμενους στις λιμενικές επιχειρήσεις της χώρας αλλά και για τα στελέχη των επιχειρήσεων που ασχολούνται με τις μεταφορές γενικότερα. Η Οικονομική των Λιμένων αποτελεί ένα νέο γνωστικό αντικείμενο που τώρα αρχίζει να αναπτύσσεται. Εξάλλου στον τομέα της γνώσης τίποτα δεν είναι απόλυτο και μόνιμο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : INTERBOOKS 
Σελίδες : 464 
ISBN : 960-390-021-4 
Έτος έκδοσης : 1997 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση