ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΜΟΣ Α 108010314
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Ένα σύντομο, ευανάγνωστο εγχειρίδιο που θα σας οδηγήσει στον κόσμο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Δίδεται έμφαση στη «γέννηση» του , με παράθεση μελετών-εργασιών που συνέβαλαν αποφασιστικά στη διαμόρφωσή του και παρουσιάζονται περιληπτικά τα επτά στοιχεία του μείγματος Μάρκετινγκ Υπηρεσιών: προϊόν, τιμολόγηση, προβολή και διανομή υπηρεσιών, οι συμμετέχοντες, στοιχεία του περιβάλλοντος και η διαδικασία.
Περιλαμβάνει επίσης ανάλυση της ανάπτυξης του εσωτερικού μάρκετινγκ και της έννοιες του Relationship Marketing, καθώς και πίνακες και σχήματα για την καλύτερη κατανόηση των εννοιών.
Είδατε πρόσφατα
-
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΜΟΣ Α
Περισσότερα -
ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Περισσότερα -
ΠΑΛΑΤΙΑ ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ
Περισσότερα -
A SERIES OF UNFORTUNATE EVENTS 4 THE MISERABL...
Περισσότερα -
ΓΛΥΚΟ ΜΑΣ ΜΩΡΑΚΙ (ΚΟΡΙΤΣΙ)
Περισσότερα -
ΤΑΤΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Περισσότερα -
ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ
Περισσότερα -
ΕΚΡΗΞΗ
Περισσότερα -
Ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ 1871
Περισσότερα -
STAY CONNECTED B1+ TEST BOOK
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


