ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108010307

Παράδοση σε 2-3 μέρες

Στο παρόν βιβλίο το μάρκετινγκ αντιμετωπίζεται ως μία επιστημονική, διαρκής, ολοκληρωμένη λειτουργία και η ανάλυσή της περιλαμβάνει την ιδεολογία, τη μεθοδολογία, τις πολιτικές, τις τεχνικές, την πρακτική και τα πεδία εφαρμογής της. Κατά την παρούσα τέταρτη έκδοση, αυτό που πρωτοεμφανίζεται είναι η πιο σημαντική συνιστώσα του σύγχρονου γίγνεσθαι, δηλαδή η δέσμη των θλιβερών συνεπειών της πολύπλευρης κρίσης που επιμένει. Εκτός από αυτή την προσθήκη, ανανεώθηκαν τα στατιστικά στοιχεία και εμπλουτίστηκε η ύλη με κυρίως δημοσιογραφικής φύσεως άρθρα, που συμπληρώνουν τη θεωρία και τελικά διευκολύνουν τον μαθησιακό και εκπαιδευτικό ρόλο του βιβλίου αυτού. Παράλληλα, προστέθηκαν νέες έννοιες και νέα θέματα που ενδιαφέρουν το ΜΚΤ.

Είδατε πρόσφατα
-
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Περισσότερα -
Η ΜΑΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΙΑ
Περισσότερα -
ΒΑΛΙΤΣΑ AMERICAN TOURISTER SOUNDBOX SPINNER E...
Περισσότερα -
ΓΝΗΣΙΟ ΜΕΛΑΝΙ EPSON BLACK ME OEM: T129140
Περισσότερα -
ΝΙΚΟΣ ΒΕΛΜΟΣ 1890-1930
Περισσότερα -
ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ
Περισσότερα -
ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΟΥ
Περισσότερα -
ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ
Περισσότερα -
ΣΤΥΠΤΗΡΙ FIRST AUSTRIA FA-5225-3 (25W)
Περισσότερα -
ΨΥΓΕΙΟ DAVOLINE FSRX 415E NF IX NO FROST INOX
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |