ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ ΚΑΙ Δ ΤΑΞΕΩΝ 108009330

Παράδοση σε 4-6 μέρες

Η σημερινή σχεδόν απόλυτη ένδεια της διεθνούς και της ελληνικής βιβλιογραφίας στη μεθόδευση αντιμετώπισης δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά έχει οδηγήσει πολλούς εκπαιδευτικούς σε πρόχειρες και εκ των ενόντων προσαρμογές ή επιλογές ανάγκης. Η μελέτη των δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά βρίσκεται στα πρώτα της βήματα. Το NCTM εργάζεται τώρα σε ένα βιβλίο, το οποίο υπόσχεται να κυκλοφορήσει σύντομα (Van de Walle, 2005, σελ.640). Οι ερευνητές άρχισαν να στρέφουν την προσοχή τους στα μαθηματικά και στις δυσκολίες τους εξαιτίας της ευρείας χρήσης των συμβολικών συστημάτων. Όμως ανάπτυξη τεχνογνωσίας στην αντιμετώπιση των δυσκολιών δεν έχει ακόμη αναπτυχθεί και συστηματοποιηθεί.
Το βιβλίο αυτό έρχεται να μεθοδεύσει τη διδακτική παρέμβαση για την αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης των μαθητών στα μαθηματικά. Φιλοδοξεί να αποτελέσει εγχειρίδιο διδακτικής μεθοδολογίας παραγωγής και χρήσης διδακτικού υλικού ή μια πηγή αναφορών για τον εκπαιδευτικό και το Φοιτητή των Παιδαγωγικών Τμημάτων.

Εκδότης : | ΔΙΑΔΡΑΣΗ |
Σελίδες : | 304 |
ISBN : | 978-960-954-124-4 |
Σχήμα : | 17x24 |
Μήνας έκδοσης : | Δεκέμβριος |
Έτος έκδοσης : | 2011 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ...
Περισσότερα -
ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΟΥ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ
Περισσότερα -
ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΡΟΛΟΙ MOSCHINO LETS TOY LADIES
Περισσότερα -
ΤΡΟΦΗ ΓΑΤΑΣ OPTIMANOVA ADULT EXQUISITE ΚΟΤΟΠΟ...
Περισσότερα -
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |