\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
(108006745)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
To 1966 ο Αλέξης Δαμιανός στην ταινία «Μέχρι το πλοίο» καταφέρνει να φιλμάρει τον Πειραιά μέσα από τα μάτια ενός επαρχιώτη που περιμένει το πλοίο για να μεταναστεύσει. Αντιπαρατίθενται εδώ οι πολύ γενικές λήψεις από ψηλά στο λιμάνι με τις παραμορφωμένες (λόγω ευρυγώνιων φακών) λήψεις ενός δωματίου μιας φτωχικής συνοικίας. Από αυτή τη δύσκολη σχέση θα έπρεπε να είχε αρχίσει ο γάμος της Αθήνας με τον ελληνικό κινηματογράφο, αποδίδοντας τις περιπέτειες μιας πολιτιστικής τερατογένεσης, όπου τα κτίρια δεν ταιριάζουν καθόλου στο φως και τα εσωτερικά των δωματίων (πράγμα που προσπάθησε να αποκρύψει επιμελώς η Φίνος Φιλμς) τείνουν συνεχώς σε μια αίσθηση υπόγειου χώρου, του χώρου που δημιουργεί η αστυφιλία, ακόμα κι όταν πρόκειται για ρετιρέ ή φτωχικά σαλόνια. Το θέμα του φωτός τίθεται επί τάπητος στην καλύτερη ταινία που έχει γίνει για την Αθήνα, την «Ευδοκία», δεύτερη ταινία του Αλέξη Δαμιανού, το 1971. Ο Δαμιανός δεν είναι κινηματογραφόφιλος και δεν θέτει αισθητικά ζητήματα. Έτσι, η «Ευδοκία», η ιστορία μιας πόρνης κι ενός λοχία, γίνεται στην πραγματικότητα η τραγική απόδοση της φωτεινής γύμνιας μιας ξεχασμένης συνοικίας κι ενός στρατοπέδου. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|