ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 108004865

Εξαντλημένο
Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Το ελληνικό σύστημα χαρακτηρίζεται από έντονα συμπτώματα αποξένωσης, τόσο των εκπαιδευτικών, όσο και των μαθητών, με συνέπειες πολύ αρνητικές για την παραπέρα πορεία του.Οι εκπαιδευτικοί έχουν μεταβληθεί σε διαχειριστές προσχεδιασμένων μοντέλων και οι μαθητές καλούνται να συμμετάσχουν σε διδακτικές διαδικασίες που ελάχιστα παίρνουν υπόψη τους τα προβλήματα, τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Αυτή την αρνητική εικόνα επιδιώκει να ανατρέψει η Βιωματική - Επικοινωνιακή διδασκαλία, γνωστή και ως μέθοδος Project.
Η μέθοδος αυτή, στηριγμένη στις αρχές της "Προοδευτικής Εκπαίδευσης", τονίζει, στις μέρες μας ιδιαίτερα, την επικοινωνιακή διάσταση της διδασκαλίας, προσπαθώντας να βοηθήσει στη δημιουργία αυτόνομων και ενεργητικών πολιτών, ικανών να αντιμετωπίζουν τα ποικίλα προβλήματα της επιοχής μας, μιας εποχής που χαρακτηρίζεταιγια τη ρευστότητα και την ταχύτητά της, με ποικίλες κοινωνικές ανακατατάξεις και με αμείλικτη την παρέμβαση της τεχνολογίας.

Εκδότης : | GUTENBERG |
Σελίδες : | 143 |
ISBN : | 960-01-0551-0 |
Σχήμα : | 17Χ24 |
Σειρά : | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΕΙΡΑ |
Έτος έκδοσης : | 2002 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Περισσότερα -
ΑΛΓΕΒΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ Β ...
Περισσότερα -
ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΙΚΟΣ ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ
Περισσότερα -
ΤΟ ΤΡΙΦΥΛΛΙ ΤΗΣ ΑΤΥΧΙΑΣ
Περισσότερα -
ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΣΤΗ ΒΙΤΡΙΝΑ
Περισσότερα -
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ
Περισσότερα -
ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΜΠΑΝΤΑ
Περισσότερα -
ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΗΣ ΤΙΓΡΗΣ
Περισσότερα -
ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΝΕΜΟ
Περισσότερα -
ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |