Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 108004757

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 28.83 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 32.03€ 
Προτεινόμενη λιανική 32.03 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
108004757
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

Ένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία της Nέας Oικονομίας είναι η πληθώρα των πληροφοριακών αγαθών (π.χ., κινηματογραφικές ταινίες, περιοδικά, λογισμικό, μουσική, χρηματιστηριακές υπηρεσίες κ.λπ.), γεγονός που διαφοροποιεί σημαντικά τη σημερινή ψηφιακή, αβαρή οικονομία από την παραδοσιακή βιομηχανική οικονομία. Στο νέο οικονομικό περιβάλλον πληροφοριακής αφθονίας δεν καταργούνται μεν οι νόμοι της οικονομικής επιστήμης, πλην όμως αλλάζουν.

Στο βιβλίο τους Oδηγός στρατηγικής στη δικτυακή οικονομία, οι Kαρλ Σαπίρο και Xαλ Bάριαν, καθηγητές στο διακεκριμένο Haas School of Business, στο Πανεπιστήμιο της Kαλιφόρνια (Mπέρκλεϊ), εξετάζουν τις οικονομικές αρχές που διέπουν την οικονομία των πληροφοριών και, κυρίως, διερευνούν τι αυτές συνεπάγονται για τη στρατηγική των επιχειρήσεων.

Oι συγγραφείς εξηγούν έγκυρα και απλά πώς, στην οικονομία των πληροφοριών, οι επιχειρήσεις θα αναπτύσσουν στρατηγικές τιμολόγησης, θα εισάγουν νέες σειρές πληροφοριακών προϊόντων, θα διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα δικαιώματα της πνευματικής ιδιοκτησίας, θα εκμεταλλεύονται τις επιπτώσεις της θετικής ανάδρασης και του «λοκ ιν» και θα λαμβάνουν υπόψη τις κυβερνητικές ρυθμίσεις. Πρόκειται για ένα απολύτως απαραίτητο βιβλίο για όσους θέλουν να καταλάβουν τη λογική της ψηφιακής οικονομίας και τη στρατηγική των επιχειρήσεων σ' αυτήν.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Σελίδες : 394 
ISBN : 978-960-03-4351-9 
Έτος έκδοσης : 2006 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση