Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

MANAGEMENT ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΠΟΨΗΣ 108004625

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
MANAGEMENT ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΠΟΨΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 23.82 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 26.47€ 
Προτεινόμενη λιανική 26.47 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

MANAGEMENT ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΠΟΨΗΣ
108004625
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε σπουδαστές της επιστήμης του μάνατζμεντ, παράλληλα όμως και σε νέους μάνατζερ που θα ήθελαν να μάθουν το θεωρητικό υπόβαθρο των θεμάτων που γνωρίζουν κυρίως εμπειρικά. Η λέξη Μάνατζμεντ αποτελεί έναν εξαιρετικά δημοφιλή όρο στην εποχή μας, του οποίου η εννοιολογική σημασία έχει αλλοιωθεί σε πολλές περιπτώσεις.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι η σύγχυση από μεγάλο αριθμό σπουδαστών για τη σχέση των όρων Management και Administration, αφού και οι δύο αποδίδονται στην ελληνική γλώσσα με τη λέξη Διοίκηση. Συνέπεια της λανθασμένης συσχέτισης, είναι τα προγράμματα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Business Administration) να θεωρούνται ταυτόσημα των σπουδών με αντικείμενο το μάνατζμεντ, κάτι που δεν είναι απόλυτα σωστό.
Πολύ συχνά επίσης, ακούγονται σπουδαστές να εκδηλώνουν την επιθυμία τους να ακολουθήσουν για παράδειγμα, το μάνατζμεντ αντί για το μάρκετινγκ. Η σύγκριση των δύο όρων είναι επίσης εσφαλμένη, αφού η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει κτιστεί πάνω στα θεμέλια των αρχών και των λειτουργιών του μάνατζμεντ (ο σωστός όρος είναι Marketing Management), όπως επίσης το ίδιο ισχύει για τα χρηματοοικονομικά (Financial Management), τη σύγχρονη κατεύθυνση των Logistics (Logistics Management) κτλ.

Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι να αποτελέσει μια σύγχρονη άποψη στο χώρο του μάνατζμεντ, επισημαίνοντας τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να γνωρίζει ο μάνατζερ μιας σύγχρονης επιχείρησης, για να καταστεί ικανός και αποτελεσματικός και τελικά να αξιολογείται ως επιτυχημένος.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΖΗΤΗ 
Σελίδες : 304 
ISBN : 960-431-778-4 
Σχήμα : 17Χ24 
Έτος έκδοσης : 2002 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση