Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 108004133

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 18.37 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 20.41€ 
Προτεινόμενη λιανική 20.41 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
108004133
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η οικονομική των επιχειρήσεων ασχολείται με την εφαρμογή των οικονομικών αρχών και μεθοδολογιών για τη λήψη αποφάσεων μέσα στην επιχειρηματική μονάδα. Στο νέο τους βιβλίο, ο καθηγητής Χρηματοοικονομικής Επιστήμης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Σταύρος Θωμαδάκης και ο αναπληρωτής καθηγητής Οικονομικής των Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Παναγιώτης Αλεξάκης παρέχουν σύγχρονη και σφαιρική ενημέρωση για τους τρόπους με τους οποίους επιτυγχάνονται οι οικονομικοί στόχοι της επιχείρησης σε συνθήκες κινδύνου και αβεβαιότητας.

Η οικονομική των επιχειρήσεων καλύπτει ένα εύρος θεμάτων κρίσιμου ενδιαφέροντος, όπως η λογιστική, η οικονομική ανάλυση και το μάρκετινγκ. Στις σελίδες του βιβλίου εξετάζονται οι κανόνες, αρχές και τα πρακτικά εργαλεία που πρέπει να εφαρμόζονται σε κάθε τομέα για την αποτίμηση και λήψη δυναμικών αποφάσεων στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του περιβάλλοντος της επιχείρησης. Ειδικότερα, εξετάζεται η διαχρονική φύση της λήψης αποφάσεων και η διαχείριση του κόστους που συνεπάγεται κάθε επιχειρηματική απόφαση, όπου απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί μία ξεκάθαρη κατανόηση της δομής του κόστους και των συστατικών του, του σχετικού κόστους μιας συγκεκριμένης απόφασης, των τεχνικών εκτίμησης κόστους και πρόβλεψής του.

Προσδιορίζονται, επίσης, οι αρχές που διέπουν τη ζήτηση για την καλύτερη δυνατή πρόβλεψη των εσόδων της επιχείρησης και αναπτύσσονται μεθοδολογίες και σύγχρονες πρακτικές τιμολόγησης και προώθησης των πωλήσεων, όπως η πολιτική προσαύξησης της τιμής, το τρέχον επίπεδο τιμών και η ποιότητα προϊόντος, η πολιτική προσφοράς προϊόντων σε χαμηλές τιμές, η επιλογή της τιμής κορυφής και η τιμή διείσδυσης. Οι συγγραφείς αναλύουν τα βασικά κριτήρια για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων (μέθοδοι της καθαρής παρούσας αξίας, του συντελεστή εσωτερικής απόδοσης και της περιόδου επανείσπραξης), καθώς και τον τρόπο χρηματοδότησης της επιχείρησης, ο οποίος διακρίνεται σε μετοχικό και δανειακό κεφάλαιο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 222 
ISBN : 960-351-669-4 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2006 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση