Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία

ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕ ΘΕΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ 1948-1981 108003542

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕ ΘΕΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ 1948-1981
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 29.41 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 32.68€ 
Προτεινόμενη λιανική 32.68 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕ ΘΕΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ 1948-1981
108003542
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μετά την έκδοση του βιβλίου του Ιταλού νεοελληνιστή Μάριο Βίττι Γραφείο με θέα (ΜΙΕΤ, 2006), το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης διοργάνωσε στον εκθεσιακό χώρο του Μεγάρου Εϋνάρδου έκθεση φωτογραφίας του ίδιου συγγραφέα με τίτλο Γραφείο με θέα. Φωτογραφίες 1948-1981 (από 1η Μαρτίου έως 12η Απριλίου 2007). Η ομώνυμη έκδοση συγκεντρώνει και παρουσιάζει τις φωτογραφίες αυτής της έκθεσης, μαζί με όλες τις συναφείς πληροφορίες και τα σχόλια.

Στο βιβλίο του Γραφείο με θέα ο Μάριο Βίττι συνοδεύει την Εργογραφία και τα κριτικά του κείμενα με ένα «Αυτοβιογραφικό σχόλιο», αναλογιζόμενος τα πεπραγμένα της ζωής του και σκιαγραφώντας την προσωπική και πνευματική του πορεία. Στο κείμενο αυτό καταγράφει, ανάμεσα στα άλλα, την αγάπη του και το πάθος του για την τέχνη της φωτογραφίας, στην οποία επιδόθηκε ήδη από τα παιδικά του χρόνια με ιδιαίτερο ζήλο και ενθουσιασμό.

Οι φωτογραφίες του έρχονται να συμπληρώσουν το αυτοβιογραφικό του «Σχόλιο», τεκμηριώνοντάς το με εικόνες και αποτυπώματα από την πρώτη μεταπολεμική περίοδο ως τα χρόνια της μεταπολίτευσης στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Μέσα από διακόσιες και πλέον φωτογραφίες παρουσιάζονται πρόσωπα και πράγματα της λογοτεχνίας μας, αλλά και του κοσμοπολίτικου λόγιου περιβάλλοντος στο οποίο έζησε και έγραψε ο συγγραφέας φωτογράφος.

Ποιητές, συγγραφείς, καλλιτέχνες και διανοούμενοι - ο Τζόρτζιο Ντε Κίρικο, ο Τζουζέππε Ουνγκαρέττι, ο Γιώργος Σεφέρης, ο Οδυσσέας Ελύτης, ο Μανώλης Αναγνωστάκης, η Μαργαρίτα Λυμπεράκη, ο Στρατής Τσίρκας, ο Τάκης Σινόπουλος και άλλοι - ζωντανεύουν στον μαυρόασπρο κόσμο του Μάριο Βίττι, στους δρόμους της Ρώμης, του Παρισιού και της Αθήνας ή σε εσωτερικούς χώρους όπου πρόσωπα, βιβλία, λογοτεχνικές συντροφιές και θεατρικές σκηνές έφτιαχναν μιαν ατμόσφαιρα μακρινή πια για μας, αλλά και τόσο κοντινή και οικεία όσο τα έργα και η αύρα όλων αυτών των ανθρώπων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ-ΜΙΕΤ 
Σελίδες : 216 
ISBN : 978-960-250-365-2 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2007 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση