Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ 108002936

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 13.79 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 15.32€ 
Προτεινόμενη λιανική 15.32 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
108002936
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ-ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΗΞΗ

Οι μέθοδοι πολυκριτηριακής αξιολόγησης αποτελούν τη νέα μέθοδο στο χώρο της επιχειρησιακής έρευνας για την αντιμετώπιση προβλημάτων στα οποία η λήψη αποφάσεων προσδιορίζεται βάσει πολλαπλών κριτηρίων και συνήθως ανταγωνιστικών στόχων, με εφαρμογή σε τομείς όπως η διοίκηση επιχειρήσεων, το μάρκετινγκ, η χρηματοοικονομική διοίκηση, η περιβαλλοντολογική διαχείριση, οι μεταφορές, ο τουρισμός και η βιομηχανική ανάπτυξη.

Στο βιβλίο αυτό που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης παρουσιάζονται ειδικά θέματα Θεωρίας Αποφάσεων Πολλαπλών Κριτηρίων με πραγματικές εφαρμογές και παρατίθενται τα αντίστοιχα μεθοδολογικά εργαλεία. Εξετάζονται οι κύριες σχολές και τάσεις, παράλληλα με τις βασικές θεωρητικές έννοιες, και δίδεται πλούσια βιβλιογραφία τόσο για περαιτέρω μελέτη όσο και για έρευνα. Αναλύονται τρεις βασικές πραγματικές εφαρμογές με δυνατότητα μεθοδολογικής γενίκευσης: η ανάπτυξη ενός μεθοδολογικού πλαισίου για την αξιολόγηση των έργων των μεταφορών, όπου οι εξωτερικές συνέπειες που κάθε επένδυση επιφέρει ευρύτερα στην οικονομία και στο περιβάλλον χρησιμοποιούνται υπό μορφή κριτηρίων, η χωροθέτηση συστημάτων διαχείρισης απορριμμάτων (ΧΥΤΑ) σε μητροπολιτικές περιοχές με παράδειγμα την ανατολική Αττική με ιδιαίτερη έμφαση στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και η ανάπτυξη του τουρισμού με δυο πλαίσια εφαρμογών αφενός επιλογής συνολικών αναπτυξιακών δράσεων και αφετέρου διαχείρισης ευαίσθητων περιοχών όπως αυτές των υδατίνων επιφανειών.

Απευθύνεται σε επιστήμονες τόσο του γνωστικού αντικειμένου της πολυκριτηριακής αξιολόγησης αποφάσεων, όσο και συναφών επιστημονικών χώρων της επιχειρησιακής έρευνας, ενώ αποτελεί άμεσο βοήθημα για νέους ερευνητές και στελέχη οργανισμών στις διαδικασίες λήψης πολύπλοκων αποφάσεων όπως προβλήματα κατανομής πόρων, ανταγωνισμού, στρατηγικής πωλήσεων, χρηματοδότησης μεγάλων έργων, αξιολόγησης επενδύσεων κ.λπ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 287 
ISBN : 978-960-351-688-0 
Σχήμα : 17x24 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2007 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση