Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ (Γ ΕΚΔΟΣΗ) 108001963

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ (Γ ΕΚΔΟΣΗ)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 33.62 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 37.36€ 
Προτεινόμενη λιανική 37.36 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ (Γ ΕΚΔΟΣΗ)
108001963
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κατά τη διαρρεύσασα 11ετία από τη Β' έκδοση αισθανθήκαμε την ανάγκη να προβούμε σε νέα έκδοση όχι μόνο για να εκσυγχρονίσουμε τα αριθμητικά δεδομένα των διαφόρων παραδειγμάτων και αποτελεσμάτων τεχνικοοικονομικής ανάλυσης και μάλιστα με την αντικατάσταση της δραχμής από το ευρώ, αλλά και για να επεκτείνουμε ή συμπληρώσουμε ορισμένα κεφάλαια του βιβλίου αυτού. Το τελευταίο αυτό το θεωρήσαμε αναγκαίο διότι πιστεύουμε ότι οι φοιτητές Γεωπονίας πρέπει να παίρνουν σήμερα περισσότερες γεωργοοικονομικές γνώσεις ανεξάρτητα από την κατεύθυνση των γεωπονικών τους σπουδών, αλλά και διότι συνεχώς διευρύνεται ο κύκλος των σπουδαστών που κάνουν άμεσα ή έμμεσα χρήση του βιβλίου αυτού δια μέσου των εκπαιδευτικών τους προγραμμάτων.

Η επέκταση ή συμπλήρωση της ύλης κάθε κεφαλαίου αναφέρεται τόσο στο πρώτο μέρος που συνδέεται με την οικονομική της παραγωγής γεωργικών προϊόντων, όσο και με το δεύτερο μέρος που σχετίζεται με την οικονομική της διάθεσης των γεωργικών προϊόντων.

Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο μέρος έγινε σαφής επέκταση των βασικών αρχών της οικονομικής της παραγωγής, διότι πιστεύουμε ότι οι αρχές αυτές αποτελούν τα θεμέλια της ορθολογικής οργάνωσης της γεωργικής παραγωγής. Επίσης επεκτείναμε σημαντικά το κεφάλαιο της οργάνωσης της παραγωγής των γεωργικών προϊόντων που αποτελεί την ουσία της οικονομικής της γεωργικής παραγωγής με ιδιαίτερη μνεία στη διάρθρωση της φυτικής και ζωικής παραγωγής της χώρας μας, τη χωροταξική κατανομή αυτής και την ακαθάριστη αξία της, ως και στην από κοινού παρουσίαση της συμβατικής με τη βιολογική γεωργική παραγωγή. Εκτός όμως αυτών και στα υπόλοιπα κεφάλαια έγιναν ορισμένες συμπληρώσεις πέρα από τη γενική αναδιάταξη της ύλης αυτών. Κάτι ανάλογο έγινε και σε ορισμένα κεφάλαια του δεύτερου μέρους που αφορούν τη διάθεση των γεωργικών προϊόντων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΖΗΤΗ 
Σελίδες : 610 
ISBN : 960-431-853-5 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2003 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση