Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΟ 108001816

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΟ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 24.00 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 26.67€ 
Προτεινόμενη λιανική 26.67 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΟ
108001816
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

...Το ζήτημα της ηγεσίας στην εκπαιδευτική διοίκηση βρίσκεται στο επίκεντρο πολλών σύγχρονων εκπαιδευτικών συστημάτων, καθώς θεωρείται ότι συναρτάται άμεσα με την επίτευξη της ποιότητας και αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών οργανισμών. Παράλληλα, το γεγονός της υπο-αντιπροσώπευσης των γυναικών σε θέσεις στελεχών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση συγκροτεί ένα ζήτημα κατ' εξοχήν πολιτικό, καθώς οι έμφυλες στερεότυπες προκαταλήψεις και προϊδεάσεις υψώνουν κοινωνικούς φραγμούς στις γυναίκες -γεγονός που παραπέμπει στο πολυσυζητημένο φαινόμενο της γυάλινης οροφής (glass ceiling)- προβάλλοντας έτσι την κυριαρχία των ανδρών σε θέσεις στελεχών εκπαιδευτικής διοίκησης ως κάτι το «φυσικό» και το αυτονόητο.

Η παρούσα μελέτη διερευνά την ποικιλία διευθυντικών-ηγετικών πρακτικών, αλλά και τη συγκρότηση πολλαπλών έμφυλων «ταυτοτήτων», μέσα από την καταγραφή και ανάλυση της άσκησης διευθυντικών-ηγετικών καθηκόντων διευθυντών και διευθυντριών σχολικών μονάδων, ενώ με βάση τον «οστρακισμό» των γυναικών από την άσκηση εκπαιδευτικής διοίκησης καταλήγει στο συμπέρασμα ότι ο χώρος της εκπαιδευτικής διοίκησης ως κοινωνικο-πολιτισμική και ιστορικο-πολιτική κατασκευή αντιλήψεων και πρακτικών μπορεί να αποτελέσει «υπο-κείμενο» αλλαγών αλλά και υπέρβασης, με νέες -και πιθανόν ουτοπικές- τροχιές και κατευθύνσεις και με στόχο την επίτευξη του πολιτικού οράματος για έμφυλη κοινωνική συμμετρία.

Το βιβλίο απευθύνεται σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς, σε διευθυντές/ντριες και προϊσταμένους/ες σχολικών μονάδων, σε στελέχη εκπαίδευσης, σε φοιτητές/τριες παιδαγωγικών σχολών και σε όσους/ες ενδιαφέρονται για ζητήματα φύλου στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διοίκησης...

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ 
ISBN : 978-960-458-043-9 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2007 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση