Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ 108001458

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
108001458
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

505 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

Ο χρηματοοικονομικός σχεδιασμός των αναγκών των νοικοκυριών, τα χαμηλά επιτόκια, αλλά ιδιαίτερα το καυτό συνταξιοδοτικό πρόβλημα επιβάλλουν πλέον την ενεργή ενασχόληση των ατόμων με τις υπάρχουσες επενδυτικές ευκαιρίες, τόσο σε εγχώριο όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αυτός ήταν και ο στόχος του βιβλίου "Επενδύσεις" που εκδόθηκε το 2005 και βρίσκεται ήδη στην τέταρτη χιλιάδα, δηλαδή να βοηθήσει το επενδυτικό κοινό αλλά και τους συμβούλους επενδύσεων να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες για αποτελεσματικές ατομικές και συλλογικές επενδύσεις. Ο στόχος αυτός ολοκληρώνεται σε ένα πρώτο επίπεδο με το βιβλίο αυτό, το οποίο αποτελεί τη φυσική συνέχεια του βιβλίου "Επενδύσεις".

Μέσα από τις 505 πρωτότυπες ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών και πρόσφατα στοιχεία για τις διεθνείς αγορές χρήματος και κεφαλαίου, ο αναγνώστης μπορεί να συνδυάσει τη θεωρία με την πράξη, να θυμηθεί και να ελέγξει τις γνώσεις του. Παράλληλα, μπορεί να ταξιδέψει στον πλανήτη γη μέσα από τον κόσμο των επενδύσεων, έναν κόσμο που μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα χρήσιμος και αποτελεσματικός για τη διαχείριση των κεφαλαίων του.

Οι γνώσεις αυτές θα τον βοηθήσουν να προσδιορίσει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ανάγκες του και να καθορίσει το επίπεδο κινδύνου που θέλει να αναλάβει. Επιπλέον θα είναι σε θέση να επιλέξει και να αξιολογήσει μετοχές και Αμοιβαία Κεφάλαια και να γνωρίσει τις εξελίξεις στη νέα γενιά των Αμοιβαίων Κεφαλαίων.

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές όλων ανεξαιρέτως των οικονομικών σχολών. Φυσικά αφορά κυρίως τις κατευθύνσεις της Χρηματοοικονομικής και της Διοίκησης των Επιχειρήσεων. Παράλληλα, θα αποτελέσει ένα χρήσι΅ο εργαλείο και για τους συ΅βούλους επεvδύσεωv τωv Τραπεζικώv Ο΅ίλωv και τους πελάτες τους.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ-ΛΟΓΟΣΟΦΙΑ 
Σελίδες : 200 
ISBN : 978-960-89374-3-7 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2007 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση