Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 108000596

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
108000596
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μετά από μια εκτενή περίοδο αποκλειστικής σχεδόν ενασχόλησης με τη φύση και το ρόλο της αγοράς στον καπιταλισμό, το ενδιαφέρον της οικονομικής ανάλυσης εστιάζεται σήμερα στο σύνολο των οικονομικών θεσμών του καπιταλισμού κυρίως της αγοράς της επιχείρησης και του κράτους, περιλαμβανομένων των πολυεθνικών επιχειρήσεων και διεθνών οργανισμών. Η σημασία της ανάλυσης των οικονομικών θεσμών συνίσταται μεταξύ άλλων στο ότι στην αλληλοδράση τους οι οικονομικοί θεσμοί και τα οικονομικά δρώντα άτομα προσδιορίζουν τη σχετική οικονομική επίδοση μιας χώρας, τη διεθνή της ανταγωνιστικότητα. Τέλος, η γνώση των παραπάνω μπορεί να συνεισφέρει στον κρίσιμο τομέα της οικονομικής πολιτικής των κυβερνήσεων προς ικανοποίηση των στόχων τους.

Σκοπός του βιβλίου είναι να διαπραγματευθεί τα παραπάνω ζητήματα στην αλληλεξάρτησή τους. Το βιβλίο αποτελείται από δέκα ήδη δημοσιευμένες μελέτες του συγγραφέα, και από μία εισαγωγή. Οι μελέτες αυτές διαπραγματεύονται τη φύση, το ρόλο και τις συνέπειες στη διεθνή ανταγωνιστικότητα και οικονομική πολιτική, της επιχείρησης, του κράτους και των διεθνών οργανισμών, της αγοράς και της διάρθρωσης των βιομηχανικών κλάδων.

Εξετάζονται κριτικά οι υφιστάμενες απόψεις περί των θεμάτων αυτών από οικονομολόγους διαφόρων σχολών -ενδεικτικά της ορθόδοξης νεοκλασικής, της μαρξιστικής και της νεοφιλελεύθερης σχολής- και προτείνονται νέες απόψεις που προκύπτουν από μια ιστορικοεξελικτική προσέγγιση και διαλεκτική σύνθεση, όπου αυτό είναι δυνατό, ή υπέρβασή τους. Εξετάζονται θέματα έντονου πρόσφατου ενδιαφέροντος, όπως η θεωρία κόστους συναλλαγών του Ronald Coase, των πόρων της Edith Penrose, οι απόψεις του Douglass North, καθώς επίσης και θεωρίες οικονομικών κρίσεων, ανταγωνιστικότητας και (μικρο- και μακρο-) οικονομικής πολιτικής του κράτους στη σχέση τους με τη στρατηγική των επιχειρήσεων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΤΥΠΩΘΗΤΩ 
Σελίδες : 290 
ISBN : 960-7643-82-3 
Σχήμα : 17Χ24 
Έτος έκδοσης : 1998 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση