Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ!
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
  • ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ!
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:18.80 € 
μόνο 16.92 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ!
(108191440)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΓΚΡΙΝΙΕΣ, ΤΣΑΚΩΜΟΙ, ΞΕΣΠΑΣΜΑΤΑ, ΑΥΘΑΔΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Ένας ολοκαίνουριος οδηγός της εξαιρετικά ευπώλητης σειράς How To Talk, με επιβεβαιωμένες και αποτελεσματικές στρατηγικές επικοινωνίας που δίνουν λύσεις στις δυσκολότερες στιγμές κατά το μεγάλωμα των παιδιών.

Εδώ και πάνω από σαράντα χρόνια, εκατομμύρια άνθρωποι καταφεύγουν στο βιβλίο των Αντέλ Φέιμπερ και Ιλέιν Μάζλις Πώς να μιλάτε στα παιδιά ώστε να σας ακούν και πώς να τα ακούτε ώστε να σας μιλούν για μια πρακτική μέθοδο ουσιαστικής επικοινωνίας με τα παιδιά. Επεκτείνοντας αυτό το έργο, η κόρη της Αντέλ, η Τζοάννα Φέιμπερ, μαζί με την Τζούλι Κινγκ αρχικά συνέγραψαν το μπεστ σέλερ Πώς να μιλάτε στα μικρά παιδιά ώστε να σας ακούν (How To Talk So Little Kids Will Listen). Πλέον, στο βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας, οι Φέιμπερ και Κινγκ εφαρμόζουν τις στρατηγικές «How To Talk» («Πώς να μιλάτε») σε κάποιες από τις πιο δύσκολες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε κατά το μεγάλωμα των παιδιών - από τις εκρήξεις οργής μέχρι τη χρήση της τεχνολογίας, τους μπελάδες της σχολικής μελέτης στο σπίτι και τους αδελφικούς τσακωμούς, αλλά και τη συζήτηση γύρω από δύσκολα ζητήματα, όπως το σεξ και το διαζύγιο. Οι αναγνώστες μπορούν να ανατρέχουν κατευθείαν στο κεφάλαιο που πραγματεύεται το πιο φλέγον για τους ίδιους θέμα και να βρίσκουν σαφείς λύσεις σε συνήθεις αντιπαραθέσεις.

Συνδυάζοντας ευρηματικά αληθινές αφηγήσεις γονιών και εκπαιδευτικών, απαντήσεις σε επιστολές αναγνωστών, χιουμοριστικές περιγραφές καταστάσεων και ευχάριστες ασκήσεις, το βιβλίο Πώς να μιλάτε όταν τα παιδιά... δεν ακούν αποτελεί μια ουσιαστική πηγή γνώσεων και έμπνευσης για κάθε γονιό, παππού, εκπαιδευτικό ή οποιονδήποτε ζει ή εργάζεται με παιδιά.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΤΑΚΗ 
Σελίδες : 544 
ISBN : 978-618-07-0109-8 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση