\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΑΙΔΕΥΤΩΝ
(108194556)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Στο θεωρητικό τμήμα του παρόντος βιβλίου, σε πρώτο επίπεδο, γίνεται προσπάθεια να προσεγγιστεί εννοιολογικά η ιδέα του εκπαιδευτικού αναστοχασμού, όπως εμφανίζεται στην εκπαιδευτική βιβλιογραφία. Ανιχνεύονται οι διαφορετικές διαστάσεις του (περιεχόμενο, διαδικασία, χαρακτηριστικά), τονίζοντας ωστόσο ότι όλες αυτές οι διαστάσεις του αναστοχασμού δεν αποκλείουν η μια την άλλη, αλλά συνθέτουν μια πολυδιάστατη έννοια. Σε δεύτερο επίπεδο προσεγγίζεται ο χώρος της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και ειδικότερα η Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου Φυσικών Επιστημών και η μοντελοποίηση του διδακτικού σχεδιασμού. Στο πεδίο της εκπαιδευτικής έρευνας υπήρχε πάντα, κυρίως όσον αφορά την προετοιμασία των μελλοντικών εκπαιδευτικών, μια ασυνέχεια μεταξύ της γνώσης του περιεχομένου και της γενικής παιδαγωγικής γνώσης, δηλαδή της γνώσης του πώς να διδάσκει κανείς. Ασυνέχεια η οποία ήρθε και καλύφθηκε με την εισαγωγή του όρου Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου, εννοώντας το αμάλγαμα του περιεχομένου και της παιδαγωγικής γνώσης, ως αποκλειστικού επαγγελματικού εφοδίου του εκπαιδευτικού, με στόχο μια αποτελεσματική διδασκαλία. Στο ερευνητικό τμήμα του παρόντος βιβλίου περιγράφεται ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης το οποίο παρακολούθησαν υποψήφιοι εκπαιδευτικοί, με σκοπό να γνωρίσουν τα κυριότερα διδακτικά μοντέλα των Φυσικών Επιστημών και να μπορούν να εφαρμόζουν ένα συγκεκριμένο εργαλείο για να αναλύουν τα μοντέλα αυτά. Τέλος, παρουσιάζεται η μελέτη της εξέλιξης του βάθους του αναστοχασμού των υποψήφιων εκπαιδευτικών κατά το σχεδίασμά ενός μαθήματος Φυσικών Επιστημών, όσον αφορά δύο επιμέρους συστατικά της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου, την παιδαγωγική γνώση και τη γνώση περιεχομένου. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|