Login       Google+ Login
Νέος Λογαριασμός Ξέχασα το password Εξέλιξη Παραγγελίας   Περισσότερες Πληροφορίες

Αθλητικά Είδη

  |  

Αναλώσιμα

  |  

Αυτοκίνητο & Μηχανή

  |  

Βιβλία

  |  

Βρεφικά - Παιδικά

  |  

Δώρα

  |  

Είδη Ταξιδίου

  |  

Ένδυση & Υπόδηση

  |  

Εργαλεία & Κήπος

  |  

Ηλεκτρικές Συσκευές

  |  

Ηλεκτρονικά Παιχνίδια

  |  

Ήχος & Εικόνα

  |  

Κάβα

  |  

Καλλυντικά & Αρώματα

  |  

Λευκά Είδη

  |  

Όργανα Γυμναστικής

  |  

Παιχνίδια

  |  

Ρολόγια

  |  

Σπίτι & Διακόσμηση

  |  

Τηλεπικοινωνίες

  |  

Υπολογιστές

  |  

Φροντίδα Υγείας

  |  

Accessories

  |  

Gadgets

  |  

Pet Shop

  


 
   


ΚΡΑΣΙ CHARDONNAY ΑΝΑΞ ΑΜΠΕΛΩΝΕΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ 2016 ΛΕΥΚΟ 750ML
 25.00 € 


ΑΜΠΕΛΩΝΕΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ

ΛΕΥΚΑ ΚΡΑΣΙΑ-ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΑΧΑΙΑ
  • ΚΡΑΣΙ CHARDONNAY ΑΝΑΞ ΑΜΠΕΛΩΝΕΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ 2016 ΛΕΥΚΟ 750ML

   
142007453:

ΚΡΑΣΙ CHARDONNAY ΑΝΑΞ ΑΜΠΕΛΩΝΕΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ 2016 ΛΕΥΚΟ 750ML

 

Γενική Περιγραφή

Αναλυτικά Χαρακτηριστικά

Σχετικά Προϊόντα
 

Χαρακτηρίζεται από κίτρινο λαμπερό χρώμα και αρώματα αποξηραμένων φρούτων (ανανάς, μπανάνα, αχλάδι), βανίλιας, καραμέλας βουτύρου, φουντουκιού, αμυγδάλου. Στο στόμα είναι λιπαρό, γεμάτο, με γεύση που σου θυμίζει αυτά που μύρισες και στο τελείωμα μια γλύκα που σβήνει αργά.

Οι αμπελώνες Αντωνόπουλου είναι δημιούργημα του Κωνσταντίνου Αντωνόπουλου, ενός ανθρώπου που πίστεψε στο εξαιρετικό ποιοτικό δυναμικό του εδάφους της Πελοποννήσου και ειδικότερα της ορεινής και ημιορεινής Αχαΐας συντείνοντας στην ανάδειξή τους σε ζώνες παραγωγής οίνων ανωτέρας ποιότητας.

Το όραμα του Κωνσταντίνου ανέλαβε να συνεχίσει η οικογένεια Χαλικιά. Για εκείνη, οι αμπελώνες Αντωνόπουλου αποτελούν μια πρόκληση, μια νέα πρόταση ζωής και μια υπόσχεση που δεν ξεχνιέται ποτέ. Άνθρωποι δημιουργικοί και με μεγάλη αγάπη για το κρασί, ο Γιάννης και ο Νίκος Χαλικιάς, αναλαμβάνουν το 1994 το έργο της συνέχισης του οράματος του Κωνσταντίνου Αντωνόπουλου.

Η αγάπη και το πάθος του Γιάννη και του Νίκου Χαλικιά αλλά και η εξαίρετη γνώση της αγοράς, τους ξεχωρίζουν και τους κάνουν πρωταγωνιστές στον αναγεννημένο οινικό τομέα της Ελλάδας. Ο στόχος τους είναι η παραγωγή προϊόντων κορυφαίας ποιότητας. Ένας στόχος που απαιτεί συνεχή επαγρύπνηση. Από τη μια οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο επιλεκτικοί και απαιτητικοί από την άλλη η διαρκής εξέλιξη της οινικής τεχνολογίας αλλά και των τάσεων της αγοράς οδηγεί συνέχεια σε νέες αναζητήσεις. Για την «Αμπελώνες Αντωνόπουλου» οι συνθήκες αυτές αποτελούν κίνητρο δημιουργίας.


Δείτε περισσότερα στην κατηγορία ΛΕΥΚΑ ΚΡΑΣΙΑ-ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ και στην υποκατηγορία ΑΧΑΙΑ
      
  Σύνολο Ψήφων: 0

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ:     

ΑΜΠΕΛΩΝΕΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ

   

ΓΑΙΑ ΟΙΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ

   

ΚΤΗΜΑ ΑΙΒΑΛΗ

   

ΚΤΗΜΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΑΚΟΥ

   

ΚΤΗΜΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ

   

ΚΤΗΜΑ ΜΠΡΙΝΤΖΙΚΗ

   

ΚΤΗΜΑ ΠΑΛΥΒΟΥ

   

ΚΤΗΜΑ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ

   

ΚΤΗΜΑ ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ

   

ΚΤΗΜΑ ΣΚΟΥΡΑΣ

   

ΚΤΗΜΑ ΤΣΕΛΕΠΟΥ

   

ΜΗΤΡΑΒΕΛΑΣ

   

ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ΟΙΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ

   

ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟ ΚΑΤΩΓΙ ΑΒΕΡΩΦ

   

ΣΕΜΕΛΗ ΟΙΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:     

Πελοπόννησος

   

Αργολίδα

   

Αρκαδία

   

Αχαΐα

   

Ηλεία

   

Κορινθία

   

Λακωνία

   

Μαντινεία

 
 

Καθαρισμός της λίστας Last View


 

 

10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
ΚΡΑΣΙ CHARDONNAY ΑΝΑΞ ΑΜΠΕΛΩΝΕΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ 2016 ΛΕΥΚΟ 750ML 142007453 ΑΜΠΕΛΩΝΕΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΜΠΕΛΩΝΕΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
25.00 ΛΕΥΚΑ ΚΡΑΣΙΑ-ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
0 0 0
ΡΑΦΙΕΡΑ ΚΡΑΣΙΩΝ 12 ΦΙΑΛΩΝ 142002378 RTA TRADITIONAL RTA TRADITIONAL
26.28 ACCESSORIES
ΑΚΡΥΛΙΚΟ ΠΩΜΑ ΡΟΗΣ ΚΡΑΣΙΟΥ VACU VIN ΜΩΒ & ΡΟΖ ΣΕΤ 2 TEM 142004619 VACU VIN VACU VIN
5.18 ΠΩΜΑΤΑ-ΑΝΤΛΙΕΣ
ΑΝΟΙΧΤΗΡΙ SINGLE PULL VACU VIN ΜΑΥΡΟ 142004041 VACU VIN VACU VIN
21.42 ΑΝΟΙΧΤΗΡΙΑ
ΠΑΓΟΚΥΣΤΗ ΠΟΥΓΓΙ PULLTEX ΜΙΑΣ ΦΙΑΛΗΣ ΚΡΑΣΙΟΥ ΜΑΥΡΟ 142004180 PULLTEX PULLTEX
12.65 ΣΑΜΠΑΝΙΕΡΕΣ-ΠΑΓΟΘΗΚΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο
0.00 €

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List


Τι θα θέλατε να προσθέσουμε / βελτιώσουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα:
  
1. Προσθήκη προϊόντων super market
2. Γραφιστική ανανέωση
3. Καλύτερη εξυπηρέτηση
4. Φθηνότερες τιμές
5. Προσθήκη και άλλων brands