Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
  • Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:11.10 € 
μόνο 8.88 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
(108152447)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΟ ΧΡΗΜΑ: ΥΠΗΡΕΤΗΣ Ή ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ;

Ψυχολογικά προβλήματα έχουμε όλοι. Έχεις όμως αναλογιστεί ποτέ, πόσα από αυτά τα «ψυχολογικά» προβλήματα έχουν σχέση με την οικονομική σου κατάσταση; Πόσο η καθημερινή συναισθηματική σου διάθεση επηρεάζεται από:

  • Την οικονομική σου ρευστότητα
  • Τον χρόνο που ξοδεύεις για τη δουλειά σου
  • Την ενέργεια που ξοδεύεις για να βγάλεις λεφτά
  • Τη σταθερότητα του εισοδήματός σου

    Τι είσαι; Αφεντικό ή σκλάβος του χρήματος;
    Το χρήμα έχει το νόημα που εμείς του δίνουμε: Μπορεί να σημαίνει ασφάλεια, αγάπη, αυτοεκτίμηση, δράση, δύναμη, ελευθερία και ό,τι άλλο μπορεί να συμβολίζει στην αντίληψη καθενός.

    Ο τρόπος που χειριζόμαστε το χρήμα επηρεάζει, ανάμεσα σε άλλα, και την ψυχική μας υγεία. Πώς χειρίζεσαι το χρήμα;

  • Είσαι καταναλωτικός; Έχεις καταναλωτική νοημοσύνη;
  • Είσαι σκεπτικιστής και συνέχεια ανήσυχος για το μέλλον;
  • Είσαι ενθουσιώδης με αποτέλεσμα «να μη γνωρίζει η δεξιά τι ποιεί η αριστερά σου»;
  • Είσαι υποτονικός και αλλεργικός στους αριθμούς;

    Όλες αυτές οι συνήθειες επηρεάζουν την καθημερινή μας διάθεση. Αυτά και πολλά άλλα θέματα που έχουν σχέση με το χρήμα πραγματεύεται αυτό το βιβλίο.

    Γραμμένο από τον Γιώργο Πιντέρη όπως πάντα με χιούμορ, το βιβλίο αυτό με τα αναλυτικά ερωτηματολόγια σε βοηθά να συνειδητοποιήσεις ποια είναι η συναισθηματική σχέση σου με το χρήμα. Δεν είναι ανάγκη να είσαι πλούσιος για να έχεις πλούσια ποιότητα ζωής.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΨΥΧΟΓΙΟΣ 
    Σελίδες : 168 
    ISBN : 978-618-01-2831-4 
    Σχήμα : 14Χ21 
    Σειρά : ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ 
    Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
    Έτος έκδοσης : 2018 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση