Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1950-1970
ΜΕΛΕΤΕΣ
  • Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1950-1970
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.32 € 
μόνο 13.79 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1950-1970
(108020602)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αυτό, αποτελεί μια πρωτότυπη έρευνα της οποίας σκοπός είναι η αποκάλυψη, παράθεση και ανάδειξη όλης της εξελικτικής διαδρομής της μεταπολεμικής ελληνικής κοινωνίας μέσω των νέων τυπολογίων και μορφών βιομηχανικού σχεδιασμού που αποτυπώθηκαν στα καινοτόμα δείγματα πολιτισμού και ανάπτυξης, τα συνθετικά υλικά.

Ο συγγραφέας αυτής της μελέτης κατορθώνει να προσεγγίσει αυτό το σημαντικό κοινωνικό-οικονομικό φαινόμενο μέσα από σύγχρονη και παλαιότερη, ξενόγλωσση κυρίως βιβλιογραφία, δημοσιεύματα της εποχής, μια εκτεταμένη σειρά συνεντεύξεων με πρόσωπα-κλειδιά καθώς και με επαρκές φωτογραφικό υλικό.

Έτσι ο μίτος των ανατρεπτικών εξελίξεων που σφράγισαν «ανώνυμα» μέχρι σήμερα τη διαμόρφωση της ταξικής κουλτούρας, αλλά και τη γέννηση ενός από τους σημαντικότερους τομείς της εγχώριας βιομηχανίας, των πλαστικών ειδών οικιακής και προσωπικής χρήσης, ξετυλίγεται μεθοδικά προς αναζήτηση διεξόδου στο λαβύρινθο της ανεξερεύνητης μεταπολεμικής κοινωνικής και πολιτιστικής σκηνής της χώρας.

Η αυστηρά παραδοσιακή θέση των Ελλήνων περί κατανάλωσης μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, ο ανανεωτικός άνεμος των δυτικών κοινωνιών με τα δώρα της νέας τεχνολογίας, η ανάδυση και η ανάπτυξη μιας νέας αγοράς, αλλά και παράλληλα η εμφάνιση ενός νέου μοντέλου πολιτισμού με έμβλημα τη γυναικεία χειραφέτηση είναι θέματα τα οποία προσεγγίζονται με προσοχή, αναλύονται μεθοδικά και υποστηρίζονται επιχειρηματολογικά.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΙΩΝ 
Σελίδες : 144 
ISBN : 987-960-411-627-0 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2007 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση