Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΩ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΩ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.00 € 
μόνο 13.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΩ
(108194251)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ

Άλλος ψάχνει τον έρωτα, άλλος την επιτυχία, άλλος τη δικαίωση, την εκδίκηση, τις ρίζες του. Καθένας έχει κάτι που τον ωθεί προς κάποια κατεύθυνση που υπόσχεται την επίτευξη των στόχων του, μικρών ή μεγάλων, φιλόδοξων ή ταπεινών, οι οποίοι θα τον κάνουν να νιώθει πλήρης.

Με αφετηρία τον κινηματογράφο και τα σενάρια που ξεκίνησε να γράφει, ο Στράτος Τζίτζης προβληματίστηκε από νωρίς σχετικά με τα κίνητρα των κινηματογραφικών ηρώων - και όχι μόνο αυτών. Σε μια σειρά από σκέψεις, γραμμένες σε διάφορες χρονικές περιόδους, ασχολήθηκε με το ζήτημα των απώτερων επιδιώξεων των ανθρώπων, για να εντοπίσει το αίτημα της πληρότητας. Όλοι, πιστεύει, κινούνται, συνειδητά ή ασυνείδητα, προς την ολοκλήρωσή τους, με τον τρόπο του ο καθένας. Όταν έβαλε μαζί τα γραπτά του για το γίγνεσθαι και το Όλον, κατάλαβε ότι αυτά αποδίδουν, συμπληρωματικά, μια ολοκληρωμένη εικόνα του ανθρώπου, αποτελώντας κάτι σαν γενική θεώρηση της ανθρώπινης κατάστασης. Έτσι, ανήγαγε τη συμπληρωματικότητα σε μια συνθήκη, την οποία καλούμαστε να ακολουθήσουμε για την εκ-πλήρωσή μας.

«Σίγουρα, δεν μπορώ να υπερασπιστώ αυτό το σύγγραμμα σαν έγκριτο φιλοσοφικό πόνημα, παρόλο που κινείται στον χώρο της φιλοσοφικής σκέψης, όχι όμως της ακαδημαϊκής. Ας πούμε ότι είναι σκέψεις ενός ανθρώπου που έκατσε και σκέφτηκε για τον κόσμο μας, με όσο μυαλό διαθέτει και όσα έχει μάθει. Μπορεί αυτές οι σκέψεις να μην έχουν κάτι καινούργιο να πουν, μπορεί και να έχουν. Αυτό θα το κρίνετε εσείς που θα τις διαβάσετε».
Στράτος Τζίτζης

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΛΗΘΩΡΑ 
Σελίδες : 278 
ISBN : 978-960-8203-83-9 
Σχήμα : 21Χ13,5 
Σειρά : OUT OF THE BOX 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση