Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 1600 ΟΡΟΙ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 1600 ΟΡΟΙ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:17.45 € 
μόνο 15.71 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 1600 ΟΡΟΙ
(108031584)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Το βιβλίο καλύπτει 1.600 όρους από διαφορετικούς τομείς των Επικοινωνιών: Γενικοί όροι, Ραδιοτηλεοπτική αγορά και μετάδοση, Τεχνολογία και νέα μέσα, τηλεπικοινωνιακή αγορά, Πολιτική των επικοινωνιών και Νομοθεσία, Οικιακή χρήση μέσων, Ίντερνετ και Παγκόσμιος Ιστός, παραγωγή και είδη τηλεοπτικού προγράμματος, τηλεοπτικός προγραμματισμός, έρευνα αγοράς, τηλεθέασης και επισκεψιμότητας, Διαφήμιση, Εταιρείες, Διεθνείς Οργανισμοί και Επαγγελματικές ενώσεις, κ.λπ.

Οι πληροφορίες που δίνονται αφορούν την παγκόσμια αγορά και πρακτική, αλλά στο παράρτημα του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πληροφορίες και από την ελληνική επικοινωνιακή πραγματικότητα, καθώς και Πίνακες με δεδομένα. Στόχος είναι η κατανόηση της σύγκλισης των τεχνολογιών και των μέσων από τους χώρους της Ραδιοτηλεόρασης, των Τηλεπικοινωνιών και του Ίντερνετ.

Τα όρια των τριών χώρων είναι δυσδιάκριτα και ήδη βρισκόμαστε στο πρώτο στάδιο ενοποιημένων εφαρμογών και ολοκληρωμένων υπηρεσιών, για παράδειγμα βλέπουμε τηλεόραση και κάνουμε αγορές από τον υπολογιστή μας (webcasting), προγραμματίζουμε για μετάδοση μια ταινία μέσα από την ψηφιακή μας τηλεόραση όποια ώρα το θελήσουμε (video on demand), παρακολουθούμε ένα αθλητικό γεγονός επιλέγοντας την κάμερα της αρεσκείας μας, μέσα από μία ψηφιακή τηλεφωνική γραμμή διαθέτουμε ταυτόχρονα τηλεφωνία, εικόνα, φαξ και σύνδεση με το Ίντερνετ (DSL), κ.ά .

Τα λήμματα παρουσιάζονται στα αγγλικά και αποδίδονται στα ελληνικά γιατί οι Επικοινωνίες αναπτύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό στις κοινωνίες των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας και η ορολογία βασίζεται στη μεγάλη εμπειρία αυτών των δύο χωρών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΤΑΚΗ 
Σελίδες : 396 
ISBN : 960-16-0465-0 
Σχήμα : 14x21 
Σειρά : ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 
Έτος έκδοσης : 2002 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση