\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 1600 ΟΡΟΙ
(108031584)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Το βιβλίο καλύπτει 1.600 όρους από διαφορετικούς τομείς των Επικοινωνιών: Γενικοί όροι, Ραδιοτηλεοπτική αγορά και μετάδοση, Τεχνολογία και νέα μέσα, τηλεπικοινωνιακή αγορά, Πολιτική των επικοινωνιών και Νομοθεσία, Οικιακή χρήση μέσων, Ίντερνετ και Παγκόσμιος Ιστός, παραγωγή και είδη τηλεοπτικού προγράμματος, τηλεοπτικός προγραμματισμός, έρευνα αγοράς, τηλεθέασης και επισκεψιμότητας, Διαφήμιση, Εταιρείες, Διεθνείς Οργανισμοί και Επαγγελματικές ενώσεις, κ.λπ. Οι πληροφορίες που δίνονται αφορούν την παγκόσμια αγορά και πρακτική, αλλά στο παράρτημα του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πληροφορίες και από την ελληνική επικοινωνιακή πραγματικότητα, καθώς και Πίνακες με δεδομένα. Στόχος είναι η κατανόηση της σύγκλισης των τεχνολογιών και των μέσων από τους χώρους της Ραδιοτηλεόρασης, των Τηλεπικοινωνιών και του Ίντερνετ. Τα όρια των τριών χώρων είναι δυσδιάκριτα και ήδη βρισκόμαστε στο πρώτο στάδιο ενοποιημένων εφαρμογών και ολοκληρωμένων υπηρεσιών, για παράδειγμα βλέπουμε τηλεόραση και κάνουμε αγορές από τον υπολογιστή μας (webcasting), προγραμματίζουμε για μετάδοση μια ταινία μέσα από την ψηφιακή μας τηλεόραση όποια ώρα το θελήσουμε (video on demand), παρακολουθούμε ένα αθλητικό γεγονός επιλέγοντας την κάμερα της αρεσκείας μας, μέσα από μία ψηφιακή τηλεφωνική γραμμή διαθέτουμε ταυτόχρονα τηλεφωνία, εικόνα, φαξ και σύνδεση με το Ίντερνετ (DSL), κ.ά . Τα λήμματα παρουσιάζονται στα αγγλικά και αποδίδονται στα ελληνικά γιατί οι Επικοινωνίες αναπτύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό στις κοινωνίες των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας και η ορολογία βασίζεται στη μεγάλη εμπειρία αυτών των δύο χωρών. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|