Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:22.26 € 
μόνο 20.03 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ
(108191201)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΜΙΝΤΙΑΚΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΘΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Στο νέο της βιβλίο η Αγγελική Καρδαρά εστιάζει στον επιστημονικό και μιντιακό λόγο, καταγράφει μαρτυρίες, φωτίζει «σκοτεινές» πτυχές και αναδεικνύει σημαντικές διαστάσεις των κοινωνικών ζητημάτων που σχετίζονται με την εγκληματικότητα και τη θυματοποίηση γυναικών.

Η μελέτη χωρίζεται σε Τέσσερα Μέρη. Στο Πρώτο Μέρος σκιαγραφείται η εικόνα της γυναίκας που συγκρούεται με τον ποινικό νόμο. Το ερευνητικό ενδιαφέρον επικεντρώνεται στις επιστημονικές θεωρίες για την ερμηνεία του φαινομένου της γυναικείας εγκληματικότητας. Η εικόνα της ανήλικης που παραβαίνει τον νόμο αποτελεί επίσης αντικείμενο διερεύνησης, ενώ ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην εικόνα της γυναίκας ανθρωποκτόνου και παιδοκτόνου.

Το Δεύτερο Μέρος εστιάζει στον γυναικείο έγκλειστο πληθυσμό και το Τρίτο Μέρος στη γυναίκα που έχει θυματοποιηθεί. Αναλύονται ζητήματα ορολογίας και παράλληλα εξετάζεται σε βάθος το φαινόμενο της ενδοοικογενειακής βίας. Καταγράφονται μιντιακές απεικονίσεις εγκλημάτων κατά της γενετήσιας ελευθερίας, ενώ με βάση συγκεκριμένες μελέτες περίπτωσης (case studies) αναλύεται ο μιντιακός λόγος και αναδεικνύονται τα σημεία που πρέπει να προσέξει ο δημοσιογραφικός κόσμος ώστε να μην αναπαράγονται κοινωνικά στερεότυπα και εγκληματικοί μύθοι σε βάρος του γυναικείου φύλου.

Το Τέταρτο Μέρος ολοκληρώνεται με έναν διαφορετικό τρόπο. Η συγγραφέας καταγράφει τις ποιητικές της σκέψεις και με στίχους αναφέρεται στη γυναίκα: στη γυναίκα που μας εμπνέει, στη γυναίκα που αγωνίζεται, στη γυναίκα που έχει θυματοποιηθεί, αλλά και στη γυναίκα που έχει διαπράξει έγκλημα και στη γυναίκα που βρίσκεται πίσω από τα κάγκελα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 302 
ISBN : 978-960-02-4074-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση