Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση

Σύνδεση χρήστη
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Βοήθεια
Εξέλιξη παραγγελίας
Τρόποι παραγγελίας

Τρόποι Παραγγελίας

Ακολουθώντας ένα από τα τρία παρακάτω, πολύ απλά, βήματα μπορείτε να παραγγείλετε στην plus4u.gr, το προϊόν που επιθυμείτε :

  1. Online παραγγελία:
     
    • Επίσκεψη στη σελίδα www.plus4u.gr
       
    • Εντοπισμός του επιθυμητού προϊόντος μέσω της μηχανής αναζήτησης (search box) ή μέσω περιήγησης στις 24 κατηγορίες προϊόντων και τις υποκατηγορίες τους
       
    • Προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι (click στο εικονίδιο δίπλα στο προϊόν)
       
    • Αυτόματα βλέπετε στο Καλάθι Αγοράς σας το οποίο βρίσκετε πάνω δεξιά στην οθόνη σας, το προϊόν που προσθέσατε. Εάν επιθυμείτε κι άλλα προϊόντα συνεχίζετε να προσθέτετε στο Καλάθι. Εάν ολοκληρώσατε click το βελάκι δίπλα στην τιμή.
       
    • Εμφανίζεται μπροστά σας η φόρμα παραγγελίας. Εάν παραγγέλλετε πρώτη φορά, click νέος χρήστης και συμπληρώστε τα ελάχιστα και απαραίτητα πεδία. Εάν έχετε παραγγείλει ξανά, συμπληρώστε το email και το password. Εάν δεν θέλετε να εγγραφείτε ως χρήστης, click quick order και συμπληρώστε τα ελάχιστα απαιτούμενα στοιχεία για να ολοκληρωθεί η παραγγελία.
       
    • Click Check out και Ολοκληρώθηκε!
       
  2. Τηλεφωνική παραγγελία:
     
    • Μπορείτε να καλέσετε στο 211 2000 700 και να μιλήσετε μαζί μας, να μας πείτε για ποιο προϊόν ενδιαφέρεστε και να πραγματοποιήσουμε εμείς την παραγγελία σας.
       
  3. Επίσκεψη στο Κεντρικό Κατάστημα:
     
    • Η έδρα μας είναι στην περιοχή Αχαρναί, Γαρδένιας 30, ΤΚ: 13672. Είναι απαραίτητο να έχετε καταχωρήσει την παραγγελίας σας (online ή τηλεφωνικώς) και αφού ολοκληρωθεί η συσκευασία, να γινει κατοπιν ενημέρωση απο το αρμόδιο τμημα ειτε τηλεφωνικως ειτε με email, να μεταβείτε στην έδρα μας για την παραλαβή. Δε διατηρούμε βιτρίνα με τα προϊόντα και δεν είναι δυνατή η επίσκεψη για απευθείας παραλαβή αν δεν έχει προηγηθεί καταχώρηση παραγγελίας.
    • Η παραλαβή από το κατάστημα πραγματοποιείται τις καθημερινές 09:00 - 18:00 και τα Σάββατα από 09:00-15:00.

Δείτε μεγαλύτερο χάρτη
Τρόποι πληρωμής

Τρόποι Πληρωμής

Ολοκληρώνοντας την αγορά σας, σας προσφέρουμε 3 τρόπους πληρωμής για να διαλέξετε όποιον σας βολεύει καλύτερα:

  1. Με Αντικαταβολή (Μετρητά)
     
    • Σε περίπτωση που σας παραδοθεί στο σπίτι, εξοφλείτε τον άνθρωπο της μεταφορικής.
       
    • Σε περίπτωση που το παραλάβετε από το κατάστημα, εξοφλείτε κατά τη στιγμή της παράδοσης.
       
  2. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
     

    IBAN: GR0301100910000009147031463 (Εθνική Τράπεζα)
    Δικαιούχος: Electronic Shopping Greece AE

    Κατά την κατάθεση, συμπληρώνετε τον αριθμό παραγγελίας σας ή τους αριθμούς παραγγελιών εάν είναι παραπάνω από μια.

    Στη συνέχεια επικοινωνείτε με το τηλεφωνικό μας κέντρο, καλώντας στο 211 2000 700 για να μας ενημερώσετε για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

  3. Με Πιστωτική και Χρεωστική κάρτα

    Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα VISA, MasterCard μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας στον secure server της Plus4u.gr με κρυπτογράφηση 128 bit πιστοποιημένη από την GoDaddy.com, Inc..

    Με χρήση πιστωτικής κάρτας μπορείτε να πληρώσετε έως 12 δόσεις (με ελάχιστη μηνιαία δόση τα 35 €), σύμφωνα με τις δυνατότητες και τους περιορισμούς της κάρτας σας. Το ετήσιο επιτόκιο της επιβάρυνσης είναι 9.00%. Για παράδειγμα για αγορές αξίας € 300 με 6 δόσεις θα πληρώσετε τελικά €309,52 δηλαδή €9,52 περισσότερο ή επιπλέον €1,59 το μήνα. Κατά την πρώτη φορά χρήσης της πιστωτικής σας κάρτας στην plus4u.gr για παραγγελίες που αφορούν αποστολή στο χώρο σας, ενδεχομένως να σας ζητηθεί να αποστείλετε ένα αντίγραφο της ταυτότητάς σας καθώς και της πιστωτικής κάρτας (με καλυμμένα τα 4 τελευταία ψηφία) στο logistirio@plus4u.gr ή στο fax 211 2000 777.

    Σε περίπτωση που επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα μας, Γαρδένιας 30 Αχαρναί Αττικής, ΤΚ: 13672 υπάρχει επίσης η δυνατότητα να γίνει ο πιστωτικός έλεγχος επιτόπου στο κατάστημα. Για την αποδοχή και την χρέωση της κάρτας κρίνεται απαραίτητο να είναι παρών ο κάτοχός της και να έχει μαζί του την ταυτότητά του.

    Ζητάμε την κατανόησή σας για την πρόσθετη αυτή διαδικασία που αποκλειστικό σκοπό έχει την αποφυγή χρήσης κλεμμένων πιστωτικών καρτών και την προστασία των πραγματικών ιδιοκτητών τους. Τα στοιχεία αυτά ζητούνται μόνο κατά την πρώτη χρήση της κάρτας, παραμένουν απολύτως εμπιστευτικά και δεν παραχωρούνται σε κανέναν τρίτο.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

  • Συγκεκριμένα προϊόντα μεγάλου βάρους και όγκου, αποστέλλονται μέσω πρακτορείου. Σε αυτή την περίπτωση οι τρόποι πληρωμής είναι κατάθεση ή πιστωτική κάρτα.
     
  • Σε περίπτωση δόσεων για την εξόφληση του ποσού μέσω πιστωτικής κάρτα, είναι έντοκες με 0,5% μηνιαία επιβάρυνση και ετήσιο επιτόκιο που ανέρχεται στο 10,8%.
Τρόποι αποστολής

Τρόποι Αποστολής

Εντός Αττικής, λαμβάνετε την παραγγελία σας την επόμενη εργάσιμη μέρα, εάν το προϊόν μας είναι διαθέσιμο (σήμανση παράδοση σε 24h) στην ιστοσελίδα μας. Η παράδοση των προϊόντων θα γίνεται στη διεύθυνση που θα μας έχετε υποδείξει κατά την παραγγελία σας.

  • Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται εργάσιμες μέρες 10.00πμ - 16.00μμ, αφού προηγουμένως έχει επικοινωνήσει η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών με τον πελάτη για να καθοριστεί η ώρα της παράδοσης.
  • Εντός Αττικής, υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης την ημέρα του Σαββάτου με επιπλέον χρέωση 3 €.
  • Μπορείτε, επίσης, να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας από το E-shop point Μενιδίου (Ανεμώνης 6, Μενίδι), χωρίς καμία επιβάρυνση ανεξαρτήτως αξίας παραγγελίας.
  • Επίσης μπορείτε να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας και από οποιοδήποτε από τα 58 πανελλαδικά points που συνεργαζόμαστε. Δωρεάν παραλαβή ισχύει για τα points της Αττικής για παραγγελίες άνω των 60€ ενώ για τα points εκτός Αττικής ισχύει η δωρεάν παραλαβή για παραγγελίες άνω των 80€. Για τα points εντός Αττικής υπάρχει χρέωση 1€ για παραγγελίες μικρότερης αξίας των 60€ ενώ για τα points εκτός Αττικής υπάρχει χρέωση 1€ για παραγγελίες μικρότερης αξίας των 80€
  • Παραλαβή από Lockers: Επιλέξτε ένα ή περισσότερα προϊόντα, προσθέστε τα στο καλάθι σας και στους τρόπους παραλαβής θα βρείτε (στα προϊόντα που χωράνε στην θυρίδα, μέγιστες διαστάσεις: 62x45x36 cm) την επιλογή παραλαβής "ΒΟΧΝΟW Lockers 24/7 πρόσβαση". Επιλέξτε το πλησιέστερο BOXNOW Locker από τα 1700+ σημεία ή ενεργοποιήστε τον εντοπισμό τοποθεσίας και η παραγγελία σας θα σας περιμένει για 48 ώρες στο BOXNOW Locker της επιλογής σας, για παραλαβή με τον κωδικό που θα λάβετε στο κινητό σας αμέσως μετά την αποστολή της παραγγελίας σας. Το κόστος αποστολής της στην κάθε θυρίδα είναι 2.5€ και προπληρώνεται μέσω πιστωτικής κάρτας ή μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Εξαίρεση αποτελούν οι παραγγελίες άνω των 60€ για Αττική και άνω των 80€ για την υπόλοιπη Ελλάδα όπου το κόστος αποστολής είναι δωρεάν. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ
  • Κόστος εξυπηρέτησης ανά παραγγελία: Είναι η επιβάρυνση που μας επιτρέπει στον εξορθολογισμό του κόστους εξυπηρέτησης και μας βοηθάει στην διατήρηση των ανταγωνιστικών τιμών και στην βέλτιστη εξυπηρέτησή σας σε όλα τα προϊόντα.

Για αγορές εντός Αττικής (εκτός των περιοχών που αναφέρονται παρακάτω)

  • Άνω των 60€ ο πελάτης δεν επιβαρύνεται για τη μεταφορά της παραγγελίας εφόσον το βάρος ή ό όγκος* δεν είναι μεγαλύτερος των 20 κιλών.
  • Για αγορές μικρότερου ποσού των 60€ το κόστος είναι 3.30€ και εφόσον το βάρος ή ό όγκος* δεν είναι μεγαλύτερος των 20 κιλών.
  • Αν το βάρος ή ο όγκος* είναι μεγαλύτερος των 20 κιλών τότε θα υπάρχει πρόσθετη χρέωση μόνο για τα κιλά πλέον των 20 κιλών και με μέγιστη χρέωση τα 6€. Το κόστος για κάθε κιλό -πλέον των 20 πρώτων κιλών- είναι 0,70€
  • *Ο όγκος υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας τις 3 διαστάσεις της συσκευασίας (σε εκατοστά cm) και διαιρώντας δια του αριθμού 5.000.

  • Οι αποστολές των δεμάτων πραγματοποιούνται μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί η αποστολή να γίνει με μεταφορική της δικής του επιλογής, θα πρέπει να έχει προηγουμένως ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα. Σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύουν οι χαμηλές χρεώσεις που έχουμε εξασφαλίσει.

Για την υπόλοιπη Ελλάδα

  • Για τις μη δυσπρόσιτες περιοχές (το 85% των περιπτώσεων δεν είναι δυσπρόσιτες, πχ όλες οι πόλεις των νομών δεν είναι δυσπρόσιτες), για αγορές άνω των 80€, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται για τη μεταφορά της παραγγελίας εφόσον το βάρος ή ό όγκος* δεν είναι μεγαλύτερος των 20 κιλών.

    Για αγορές μικρότερου ποσού των 80€ το κόστος είναι 4.90€ και εφόσον το βάρος ή ό όγκος* δεν είναι μεγαλύτερος των 20 κιλών.

    Αν το βάρος ή ο όγκος* είναι μεγαλύτερος των 20 κιλών τότε θα υπάρχει πρόσθετη χρέωση μόνο για τα κιλά πλέον των 20 κιλών και με μέγιστη χρέωση τα 10€. Το κόστος για κάθε κιλό -πλέον των 20 πρώτων κιλών- είναι 0,70€.

  • Για τις δυσπρόσιτες περιοχές (όπως αυτές αναφέρονται στους επίσημους καταλόγους των ΕΛΤΑ) για αγορές άνω των 80€ ο πελάτης δεν επιβαρύνεται για τη μεταφορά της παραγγελίας εφόσον το βάρος ή ό όγκος* δεν είναι μεγαλύτερος των 5 κιλών.

    Για αγορές μικρότερου ποσού των 80€ το κόστος είναι 4.90€ και εφόσον το βάρος ή ό όγκος* δεν είναι μεγαλύτερος των 5 κιλών.

    Αν το βάρος ή ο όγκος* είναι μεγαλύτερος των 5 κιλών τότε θα υπάρχει πρόσθετη χρέωση μόνο για τα κιλά πλέον των 5 κιλών. Το κόστος για κάθε κιλό -πλέον των 5 πρώτων κιλών- είναι 0,70€.

*Ο όγκος υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας τις 3 διαστάσεις της συσκευασίας (σε εκατοστά cm) και διαιρώντας δια του αριθμού 5.000.

Για τις περιοχές της Αττικής: Αυλώνα, Αφίδνες, Βαρνάβας, Βίλλια Αττικής, Βουτζάς, Βρανάς Μαραθώνα, Γραμματικό, Ερυθρές, Κάλαμος, Καλλιτεχνούπολη, Καπανδρίτι, Κινέττα, Μαλακάσα, Μαραθώνας, Μαρκόπουλο Ωρωπού, Μήλεσι, Νέα παλάτια Ωρωπού, Πολυδένδρι, Σαλαμίνα, Χαλκούτσι, Ωρωπός, Παραλία Μαρκοπούλου Ωρωπός, τα έξοδα διαφοροποιούνται με βάση το βάρος της παραγγελίας.

  • μέχρι 2 κιλά ανά παραγγελία, συνολικά έξοδα 4,90€
  • μέχρι 5 κιλά ανά παραγγελία, συνολικά έξοδα 6,00€
  • μέχρι 10 κιλά ανά παραγγελία, συνολικά έξοδα 8,00€
  • μέχρι 15 κιλά ανά παραγγελία, συνολικά έξοδα 10,00€
  • από 15 κιλά και πάνω η αποστολή πραγματοποιείται με πρακτορείο και οι δυνατοί τρόποι πληρωμής είναι με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με χρέωση πιστωτικής κάρτας

Για παραγγελίες μεγάλου βάρους ή όγκου

Για αντικείμενα μεγάλου βάρους ή όγκου οι χρεώσεις ενδέχεται να τροποποιηθούν. Το σύνηθες κόστος αποστολής εντός Αττικής και Θεσσαλονίκη είναι έως 20 ευρώ και για την υπόλοιπη Ελλάδα από 20-50 ευρώ.
Για το ακριβές κόστος αποστολής καλέστε στο 211-2000700

Για πληρωμή με αντικαταβολή, πληρωμή δηλαδή με μετρητά κατά την παραλαβή των προϊόντων στις δυσπρόσιτες περιοχές (όπως τις ορίζει το ΕΛΤΑ) υπάρχει επιβάρυνση 0,50€ ενώ σε όλες τις υπόλοιπες περιοχές δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση.

Τι σημαίνουν οι χρόνοι παράδοσης

παραδοση σε:

24 h 24 h. To προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο και αποστέλλεται εντός Αττικής την επόμενη εργάσιμη από τη μέρα που γίνεται η παραγγελία. Για προορισμούς εκτός Αττικής οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτεροι (1-3) εργάσιμες, ανάλογα με την προσβασιμότητας της περιοχής παράδοσης.
2-3 d 2-3 d : To προϊόν είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, ο συνήθης χρόνος παράδοσης είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες σε προορισμούς εντός Αττικής. Για προορισμούς εκτός Αττικής οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτεροι (3-5) εργάσιμες, ανάλογα με την προσβασιμότητας της περιοχής παράδοσης.
4-6 d 4-6 d : To προϊόν είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, ο συνήθης χρόνος παράδοσης είναι 4-6 εργάσιμες ημέρες. Για προορισμούς εκτός Αττικής οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτεροι (4-8) εργάσιμες, ανάλογα με την προσβασιμότητας της περιοχής παράδοσης.
7-10 d 7-10 d : To προϊόν είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, ο συνήθης χρόνος παράδοσης είναι 7-10 εργάσιμες ημέρες. Για προορισμούς εκτός Αττικής οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτεροι (7-12) εργάσιμες, ανάλογα με την προσβασιμότητας της περιοχής παράδοσης.
2-3 w 2-3 w : To προϊόν είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, ο συνήθης χρόνος παράδοσης είναι 2-3 εβδομάδες για προορισμούς εντός και εκτός Αττικής.
Κατόπιν παραγγελίας Κατόπιν παραγγελίας : το προϊόν είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, για τον ακριβή χρόνο παράδοσης επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα της plus4u.

* Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης αφορούν εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες) και μπορεί να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων.

* Αν και οι διαθεσιμότητες των προϊόντων ενημερώνονται καθημερινά, η plus4u.gr δε φέρει ευθύνη σε περίπτωση που οι προμηθευτές της δεν έχουν ενημερώσει έγκαιρα για έλλειψη ή κατάργηση των προϊόντων τους

* Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε από το κατάστημά μας, ακόμα και αν το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο, σας προτείνουμε να έχετε καταχωρήσει, πριν την έλευσή σας, μια on-line ή τηλεφωνική παραγγελία.

 

Πολιτική επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Η ELECTRONIC SHOPPING GREECE Α.Ε. στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

Α. Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Β. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
  • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ είτε μέσω courier, ή στο κατάστημα που διατηρεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στις Αχαρνές Αττικής (οδός Γαρδένιας αρ. 30). Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, oπελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
  • Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
  • Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Συμπληρώστε εδώ τη φόρμα επιστροφής ελαττωματικών προιόντων.

Γ. Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA):

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.
  • Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη.
  • Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
  • Στην περίπτωση λευκών συσκευών και των κλιματιστικών μηχανημάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA).
Συμπληρώστε εδώ τη φόρμα επιστροφής ελαττωματικών προιόντων.

Δ. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη.

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς, και όπως ορίζεται με το άρθρο 3β παρ. 1 περ. η σε συνδυασμό με το άρθρο 3 ε παρ. 2 περ. β του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.
Έχει το δικαίωμα ο καταναλωτής να υπαναχωρήσει, με προθεσμία 14 ημερών για την επιστροφή των προϊόντων, η οποία ξεκινά από τη στιγμή που επικοινωνεί στον προμηθευτή την επιθυμία του για υπαναχώρηση (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  • Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε

  • συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές - κοπτικές - κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.α.).
  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
  • πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
Συμπληρώστε εδώ τη φόρμα υπαναχώρησης.

Ασφαλή προϊόντα - Όροι εγγύησης:

Τα διατιθέμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα. Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  • Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής.
  • Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής ( Σειριακός αριθμός -SerialNo.)
  • Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.

Ε. Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα της Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών για την απευθείας επίλυση οποιαδήποτε διαφοράς έχετε με τον έμπορο από τον οποίο έχετε προμηθευτεί κάποιο αγαθό ή υπηρεσία μέσω διαδικτύου.

ΣΤ. Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης (συμπληρώστε και επιστρέψτε το παρόν έντυπο μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)

  • Προς [ο προμηθευτής οφείλει να αναγράψει εδώ το όνομά του, τη γεωγραφική του διεύθυνση και, εάν υπάρχει, τον αριθμό της τηλεομοιοτυπίας του και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου]:
  • Γνωστοποιώ/Γνωστοποιούμε (*) με την παρούσα ότι υπαναχωρώ/υπαναχωρούμε (*) από τη σύμβασή μου/μας (*) πώλησης των ακόλουθων αγαθών (*)/παροχής της ακόλουθης υπηρεσίας (*)
  • Που παραγγέλθηκε(-αν) στις (*)/που παρελήφθη(-σαν) στις (*)
  • Όνομα καταναλωτή(-ών)
  • Διεύθυνση καταναλωτή(-ών)
  • Υπογραφή καταναλωτή(-ών) (μόνο εάν το παρόν έντυπο κοινοποιηθεί σε χαρτί)
  • Ημερομηνία
  • (*) Διαγράφεται η περιττή ένδειξη
Συμπληρώστε εδώ τη φόρμα υπαναχώρησης.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 211 2000700, είτε μέσω e-mail στο info@plus4u.gr.

Τεχνική υποστήριξη

Τεχνική Υποστήριξη

Για την άμεση εξυπηρέτησή σας, επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο της Plus4u.gr στο τηλ: 211 2000700 ή ηλεκτρονικά στο e-mail: info@plus4u.gr.

Όροι εγγύησης προϊόντων

  1. Η Plus4u.gr εγγυάται ότι σύμφωνα με την εγγύηση οι συσκευές λειτουργούν σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστριών εταιρειών.
  2. Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναγράφεται στην νόμιμη απόδειξη αγοράς.
  3. Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη της νόμιμης απόδειξης αγοράς.
  4. Οι αγοραστές του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την Plus4u.gr τηλεφωνικά στο 211-2000700 ή ηλεκτρονικά στο e-mail info@plus4u.gr για να πληροφορηθούν για τους τρόπους παράδοσης του προβληματικού προϊόντος (εντός εγγύησης).
  5. Προβληματικά προϊόντα (εντός εγγύησης) που παρουσιάζονται εντός χρονικού διαστήματος ενός (1) μήνα από την ημερομηνία αγοράς τους, παραλαμβάνονται δωρεάν από την Plus4u.gr στη διεύθυνση των αγοραστών.
  6. Μετά το πέρας του χρονικού διαστήματος ενός (1) μήνα από την ημερομηνία αγοράς τους, το προβληματικό προϊόν παραδίδεται προς επισκευή στην Plus4u.gr με χρέωση των αγοραστών. Η παράδοση προβληματικού προϊόντος προς επισκευή κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στις εγκαταστάσεις της Plus4u.gr ή στα 58 e-shop points σε όλη την Ελλάδα δεν επιβαρύνεται.
  7. Κατά τη διάρκεια της εγγύησης η επισκευή του προβληματικού προϊόντος πραγματοποιείται από την επίσημη αντιπροσωπεία της κατασκευάστριας εταιρείας στην Ελλάδα ή από εξουσιοδοτημένο κατάστημα τεχνικής υποστήριξης (service).
  8. Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων ορίζεται στις 2-3 εβδομάδες. Αν ο έλεγχος/επισκευή του προϊόντος διαρκέσει μεγαλύτερο χρονικό διάστημα οι αγοραστές ενημερώνονται από την Plus4u.gr.
  9. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η Plus4u.gr προβαίνει στην αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών ή στην επιστροφή της χρηματικής αξίας του προίόντος.
  10. Η εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών.

 

Η εγγύηση δεν ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις

  1. Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα τεχνικής υποστήριξης.
  2. Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
  3. Όταν το προϊόν καταπονείται πέραν των προδιαγραφών του κατασκευαστή (π.χ. όταν προϊόν σχεδιασμένο προς οικιακή χρήση χρησιμοποιηθεί για επαγγελματικούς σκοπούς).
  4. Όταν ο σειριακός αριθμός ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, παραποιηθεί ή καταστραφεί.
  5. Όταν η βλάβη προέρχεται από εσφαλμένη εγκατάσταση.
  6. Όταν το πρόβλημα αφορά προβλήματα που ανακύπτουν από εγκατάσταση προγραμμάτων ασύμβατων με το υλικό ή ιών που ενδεχομένως που μπορούν να μεταβάλλουν τη λειτουργία της συσκευής.
  7. Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης όπως αναγράφονται από το φυλλάδιο του κατασκευαστή.
  8. Η Plus4u.gr δε φέρνει καμιά ευθύνη για τα δεδομένα που εμπεριέχονται σε σκληρούς δίσκους, μαγνητικά και οπτικά μέσα, καθώς και για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση προσθετική ή αποθετική ζημιά προκύπτει από την απώλεια τους. Η ευθύνη φύλαξης και αποθήκευσης των δεδομένων αυτών ανήκει στους αγοραστές.