Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΟ ΣΩΜΑ ΩΣ ΤΟΠΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΤΟ ΣΩΜΑ ΩΣ ΤΟΠΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:25.00 € 
μόνο 22.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟ ΣΩΜΑ ΩΣ ΤΟΠΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗΣ
(108145890)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΝΕΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Στο συλλογικό αυτό βιβλίο εξετάζονται θεωρητικά και επιστημολογικά-μεθοδολογικά ζητήματα των σχέσεων σώματος, βιώματος, γνώσης και ποιοτικής έρευνας.

Πιο συγκεκριμένα εξετάζονται τα πιο κάτω ζητήματα:
-Οι βασικές θεωρητικές κατευθύνσεις ερευνών της ενσώματης στροφής στις κοινωνικές επιστήμες,
-Η έννοια του σώματος ως τόπου σημαντικών πληροφοριών για τη γνωσιακή ερευνητική διαδικασία και τη μεθοδολογία της ποιοτικής έρευνας,
-Οι βασικές αρχές, παραδοχές και έννοιες της οικο-σωματικο-βιωματικής προοπτικής σχετικά με τις διαδικασίες έρευνας, μάθησης και γνώσης,
-Η εγελιανή προσέγγιση για το σώμα, καθώς και αυτές της κοινωνικής φαινομενολογίας, του D.N. Stern, του M. Foucault, της D. Haraway, του M. Merleau-Ponty, του S. Freud, του Μ. Heidegger, κ.ά.,
-Η συνέντευξη ως σωματική επικοινωνία,
-Η αναπηρία στο πλαίσιο του σχολείου από την πλευρά του σώματος και πώς η υποκειμενικότητα και οι ιδιότητες του ερευνητή επηρεάζουν και εμπλουτίζουν την έρευνα,
-Η σημασία του σωματικού σχήματος στην προοπτική του «παραδείγματος του Αισθητού» και η σχετιζόμενη με αυτό εξωκαθημερινή εμπειρία στην προσέγγιση της σωματο- ψυχοπαιδαγωγικής του D. Bois και των συνεργατών του στη διαμόρφωση της ενσώματης γνώσης του υποκειμένου και στις δυνατότητες προσωπικής του ανάπτυξης και
-Η θεωρία του βιωματικού ρεαλισμού των G. Lakoff και M. Johnson για το σχηματισμό των εννοιολογικών μεταφορών και οι δυνατότητες διδασκαλίας και μάθησής τους στο σχολείο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΔΙΣΙΓΜΑ 
Σελίδες : 368 
ISBN : 978-618-5242-18-3 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση