\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
(108134254)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Oι υπηρεσίες κυριαρχούν σήμερα στις αναπτυγμένες οικονομίες ενώ όλες οι επιχειρήσεις πια τις αντιμετωπίζουν ως αναπόσπαστο κομμάτι των προϊόντων τους το οποίο συμβάλει αποφασιστικά στη διατήρηση των πελατών τους. Η ραγδαία ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και η παγκοσμιοποίηση της αγοράς έχουν οδηγήσει τις επιχειρήσεις σε έναν ανελέητο ανταγωνισμό και την εφαρμογή νέων στρατηγικών στις συνεχείς αλλαγές των αναγκών, των επιθυμιών και των συμπεριφορών των πελατών τους. Το βιβλίο διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά: α) χρησιμοποιεί σημαντικές θεωρητικές προσεγγίσεις στο χώρο των υπηρεσιών, β) ενσωματώνει σημαντικά ερευνητικά ευρήματα γ) είναι προσανατολισμένο στο μάνατζμεντ των υπηρεσιών και εστιασμένο στις σχετικές στρατηγικές με σκοπό να βοηθήσει τα στελέχη επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών να μελετούν την ικανοποίηση και τη συμπεριφορά των πελατών τους και να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν στρατηγικές οι οποίες θα συμβάλουν στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων τους , δ) ενσωματώνει τη χρήση και την επίδραση των νέων τεχνολογιών στο χώρο των υπηρεσιών αναδεικνύοντας τον ρόλο τους, ε) χρησιμοποιεί παραδείγματα για να συνδέσει τη θεωρία με την πράξη, στ) έχει εθνικό και διεθνή προσανατολισμό παρουσιάζοντας αποτελέσματα ερευνών και παραδείγματα τόσο από την Ελλάδα όσο και από το παγκόσμιο γίγνεσθαι. Αυτό το βιβλίο είναι ένα καλοσχεδιασμένο «εργαλείο» το οποίο αναδεικνύει θεωρητικά πλαίσια και αναλυτικές διαδικασίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση ποικίλλων θεμάτων και προβλημάτων τα οποία αντιμετωπίζουν επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και στις οποίες περιλαμβάνονται μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις όπως αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχειακές αλυσίδες, ασφαλιστικές επιχειρήσεις και επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών, ταχυμεταφορών και επαγγελματικών υπηρεσιών καθώς και μικρομεσαίες επιχειρήσεις τοπικού χαρακτήρα όπως καθαριστήρια, εστιατόρια, δικηγορικά γραφεία, λογιστικά γραφεία, ιατρεία κλπ. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|