Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΒΙΟΗΘΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΙΙ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΒΙΟΗΘΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΙΙ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:40.28 € 
μόνο 32.22 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΒΙΟΗΘΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΙΙ
(108133887)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

Το βιβλίο, συνέχεια του προγενέστερου Βιοηθικοί Προβληματισμοί (2014), αποτελεί μια εκτενή συλλογή αναλύσεων για τα πιο σημαντικά και επίκαιρα ζητήματα βιοηθικής και ιατρικής ευθύνης που εστιάζουν στο πρόσωπο. Επικεντρώνεται στην πολυσήμαντη και φορτισμένη θεολογικά, φιλοσοφικά, νομικά και αισθητικά έννοια του προσώπου, η οποία αντιμετωπίζεται σφαιρικά από εκπροσώπους πολλών και διαφορετικών επιστημονικών πεδίων.

Εξετάζει διεξοδικά τα καίρια και εξαιρετικά πρόσφατα ερωτήματα που προκύπτουν από τη σχεδόν ανεξέλεγκτη πλέον εξέλιξη της τεχνολογίας όσον αφορά το πρόσωπο και την ανθρώπινη διάστασή του. Παράλληλα αναδεικνύει την κυριότερη αδυναμία που παρουσιάζουν οι περισσότερες σύγχρονες ηθικές θεωρίες αναφορικά με την έννοια του προσώπου. Στα κείμενα του τόμου αναλύονται τα νομικά ζητήματα της ταυτότητας του φυσικού προσώπου, τα οποία σχετίζονται και με την αλλαγή του φύλου. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα αναλύονται ζητήματα ιατρικής ευθύνης και βιοηθικής στο ειδικότερο πεδίο της χειρουργικής προσώπου (πλαστικών επεμβάσεων στο πρόσωπο, όπως οι ρυτιδεκτομές, οι βλεφαροπλαστικές, περιοδοντολογίας, εμφυτευματολογίας, κ.ά.).

Πρόκειται για κάποιες από τις πιο σημαντικές ειδικότητες της χειρουργικής, αν και όχι τόσο γνωστές στο ευρύ κοινό, καθώς αφορούν στο ίδιο το πρόσωπο του ασθενούς, το οποίο κατεξοχήν συνδέεται με την εικόνα και την προσωπικότητα του ατόμου. Σκοπός του τόμου είναι να αναδειχθεί μέσα από τις μελέτες, η αξία και η σημασία του προσώπου και της εικόνας του στο δίκαιο, την ιατρική, τη φιλοσοφία και την ηθική.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 716 
ISBN : 978-960-02-3166-3 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΕΛΕΤΕΣ 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2016 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση