Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΤΗ ΧΕΡΣΑΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΗΜΙΑΣ
ΔΙΚΑΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΤΗ ΧΕΡΣΑΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΗΜΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 28.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΤΗ ΧΕΡΣΑΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΗΜΙΑΣ
(108130488)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΥΠΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΦΑΛΙΣΗ

Κομβικής σημασίας στο ασφαλιστικό δίκαιο είναι οι έννοιες του ασφαλιστικού ποσού και της ασφαλιστικής αξίας. Στην κατά την ασφαλιστική τεχνική ιδεατή μορφή ασφάλισης τα δύο αυτά μεγέθη συμπίπτουν, οπότε γίνεται λόγος για «πλήρη ασφάλιση». Αυτό όμως δεν συμβαίνει πάντα, για λόγους είτε υποκειμενικούς είτε αντικειμενικούς.

Σκοπός της ασφάλισης είναι η ικανοποίηση της ασφαλιστικής ανάγκης του λήπτη της ασφάλισης, για τον οποίο η ιδεατή ασφάλιση μπορεί να έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά κάθε φορά. Έπειτα, ο προσδιορισμός του ύψους της ασφαλιστικής αξίας, στον οποίο λογικά βασίζεται ο προσδιορισμός του ασφαλιστικού ποσού για να υπάρχει πλήρης ασφάλιση, πολλές φορές αποδεικνύεται ανακριβής λόγω πρακτικών δυσκολιών υπολογισμού του. Ενώ, τέλος, και η ίδια η ασφαλιστική αξία δεν είναι a priori ένα σταθερό μέγεθος, αλλά ενδέχεται να υπόκειται σε μεταβολές κατά τη διάρκεια της ασφαλιστικής κάλυψης.

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, μπορεί να υπάρχει ήδη κατά την κατάρτιση της ασφαλιστικής σύμβασης ή να προκύπτει εκ των υστέρων διάσταση μεταξύ του ασφαλιστικού ποσού και της ασφαλιστικής αξίας, η οποία στην ασφαλιστική τεχνική εκφράζεται, αναλόγως της ιδιαίτερης μορφής της, με τους όρους «υπασφάλιση» και «υπερασφάλιση». Τα προβλήματα που γεννά μια τέτοια διάσταση δεν αφήνουν αδιάφορο το δίκαιο, καθώς σχετίζονται με την έκταση των εκατέρωθεν οφειλόμενων παροχών και, ως τέτοια, έχουν άμεση επίδραση στην ποιότητα της ασφαλιστικής προστασίας. Η παρούσα μονογραφία εξετάζει την προβληματική της διάστασης μεταξύ ασφαλιστικού ποσού και ασφαλιστικής αξίας ειδικώς στη χερσαία ασφάλιση.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 248 
ISBN : 978-960-568-350-4 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2015 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση