Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΓΑΛΛΟΙ ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ Α ΚΑΙ Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
  • ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΓΑΛΛΟΙ ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:11.00 € 
μόνο 9.90 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΓΑΛΛΟΙ ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
(108128673)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο Αντώνης Σατραζάνης αναφέρεται στη δράση των τριών Γάλλων αρχιστρατήγων της «Στρατιάς της Ανατολής» της Θεσσαλονίκης, καθώς το γαλλικό εκστρατευτικό σώμα ήταν το πολυπληθέστερο των συμμάχων και βρήκε στη Θεσσαλονίκη μια ανθηρή γαλλική παροικία. Η παρουσία των τριών Γάλλων στρατηγών στη Θεσσαλονίκη που ουσιαστικά ήταν και οι αρχιστράτηγοι των συμμαχικών δυνάμεων, συνετέλεσε αρχικώς στην οριστικοποίηση της ένταξης της Ελλάδας στην Entente, πολιτικό γεγονός που σηματοδότησε μεγάλες εξελίξεις. Καθένας από αυτούς, με την ιδιαίτερη ομολογουμένως προσωπικότητά του, συνετέλεσαν ώστε η πόλη της Θεσσαλονίκης να εισπράξει το αποτέλεσμα των γεγονότων που είχαν άμεση σχέση με την παρουσία τους. Εκείνη την μεταβατική σε πολλές πλευρές εποχή, όχι μόνον για τη Θεσσαλονίκη αλλά και για ολόκληρη την Ελλάδα, η παρουσία τους είχε άμεση σχέση και με την ελληνική πολιτική ζωή που στην κυριολεξία σπαράσσονταν από την αντίθεση του Ελευθέριου Βενιζέλου και του βασιλιά Κωνσταντίνου. Η εικονογράφηση της έκδοσης έγινε στη συντριπτική της πλειοψηφία με υλικό από το αρχείο του Γιάννη Μέγα.

Το βιβλίο είναι το 2ο της σειράς με τίτλο «Η Θεσσαλονίκη στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο». Στη σειρά παρουσιάζονται τα κοινωνικο-πολιτιστικά και ιστορικά δρώμενα της εποχής που δεν ήταν ποτέ στο προσκήνιο των ιστορικών καταγραφών και αποτιμώνται τώρα μετά από πολλά χρόνια δικαιολογημένης προσοχής στα κυρίαρχα ιστορικά ντοκουμέντα της εποχής.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : UNIVERSITY STUDIO PRESS 
Σελίδες : 100 
ISBN : 978-960-12-2234-9 
Σχήμα : 23,5Χ16 
Σειρά : Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΟΝ Α ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2015 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση