Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Δωρεάν Παράδοση
THE CHRONICLE OF MOREA
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
  • THE CHRONICLE OF MOREA
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:125.40 € 
μόνο 112.86 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
THE CHRONICLE OF MOREA
(108122852)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το Χρονικό του Μορέως είναι έργο αγνώστου χρονικογράφου του 14ου αιώνα. Αν και από άποψη λογοτεχνική, η αξία του είναι μικρή, παρέχει ωστόσο σημαντικότατες πληροφορίες για την φεουδαρχική οργάνωση του πριγκιπάτου της Αχαΐας, την ιστορία, τα ήθη, τις συνήθειες και την γλώσσα της μεσαιωνικής φραγκοκρατούμενης Ελλάδας. Το έργο σώζεται σε τέσσερις παραλλαγές, μία έμμετρη ελληνική, μία ιταλική, μία γαλλική και μία αραγονική.

Ο δημιουργός της ελληνικής παραλλαγής ήταν κατά πάσα πιθανότητα «γασμούλος» ή εξελληνισμένος Φράγκος. Γνώριζε την λόγια αλλά και την καθομιλουμένη ελληνική γλώσσα, όπως και την γαλλική, κρίνοντας από την χρήση γαλλικών λέξεων στο έργο. Η αφήγηση στο Χρονικό του Μορέως ξεκινά από την περίοδο της Α Σταυροφορίας και ακολουθεί εκτενέστερη διήγηση για τα χρόνια της Δ Σταυροφορίας. Γίνεται λόγος για την κατάληψη της Κωνσταντινούπολης, την κατάκτηση του Μοριά και την ίδρυση του πριγκιπάτου της Αχαΐας από τον Γουλιέλμο Σαμπλίτη. Αναφέρονται επίσης γεγονότα της περιόδου διακυβέρνησης των Γοδεφρείδου Α και Γοδεφρείδου Β Βιλλαρδουΐνου καθώς και του Γουλιέλμου Β Βιλλαρδουΐνου.Η πρώτη έντυπη έκδοση της ελληνικής παραλλαγής του Χρονικού πραγματοποιείται το 1840 από τον J.A. Buchonεκ του Παρισινού χειρογράφου. Η δεύτερη έντυπη έκδοση της ελληνικής παραλλαγής γίνεται και πάλι από τον Buchon, το 1845, εκ του χειρογράφου της Κοπεγχάγης αυτήν την φορά, για να έρθει το 1904, ο JohnSchmitt και να εκδώσει και τα δύο κείμενα, Κοπεγχάγης και Παρισιού, παράλληλα. Το έργο του Schmittπεριλαμβάνει, πλην των δύο παράλληλων κειμένων, Εισαγωγή και Κριτικές Σημειώσεις.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ 
Σελίδες : 642 
ISBN : 978-960-400-171-2 
Σχήμα : 17Χ24 
Έτος έκδοσης : 2003 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση