\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ 2 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
(108121608)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Παρά το γεγονός ότι επί χρόνια το Νεοελληνικό Θέατρο αποκλείσθηκε από τις επιλογές των καθιερωμένων θεατρικών σκηνών και υποτιμήθηκε από το θεατρικό κατεστημένο - με εξαίρεση μικρά «πρωτοποριακά θέατρα», που το υπηρέτησαν με συνέπεια και αφοσίωση - η συμβολή του στη διαμόρφωση της αυτοσυνειδησίας του Νεοέλληνα υπήρξε αδιαμφισβήτητη. Με όπλο ως επί το πλείστον το διαβρωτικό χιούμορ, τον υποδόρειο σαρκασμό, την άλλοτε πικρή και άλλοτε κατεδαφιστική σάτιρα, η νεοελληνική δραματουργία λειτούργησε ως καθρέφτης των προκαταλήψεων και των στερεότυπων, των αγκυλώσεων και των αλλοτριωτικών μηχανισμών της νεοελληνικής κοινωνίας. Ξεσκέπασε με ρεαλισμό το πέπλο της κοινωνικής υποκρισίας, βυθομέτρησε την κατεστημένη νοοτροπία και κατέστησε εμβληματικό της ήρωα τον μικροαστό, τον περισσότερο ευάλωτο στις επιταγές του συστήματος, στο βόλεμα, τον εφησυχασμό και την αδράνεια. Επεδίωξε να αφυπνίσει κοιμισμένες συνειδήσεις, να καταγγείλει τις κοινωνικές ανισότητες, που συντηρεί και αναπαράγει σκόπιμα η κυρίαρχη ιδεολογία μέσα από τις εξουσιαστικές πρακτικές της, που ευθύνονται για την προϊούσα αλλοτρίωση και παρακμή της νεοελληνικής ζωής. Χωρίς εξωραϊσμούς αποτύπωσε τα νεοελληνικά ήθη: την επιτήδευση και τον πιθηκισμό της ελληνικής αστικής τάξης, την καπατσοσύνη και την εφευρετικότητα του Έλληνα για γρήγορη, άκοπη, αν και αθέμιτη πολλές φορές, κοινωνικο-οικο-νομική ανέλιξη, τον μικροκομματισμό και τις πελατειακές σχέσεις στην πολιτική μας ζωή, πλάθοντας ήρωες καθημερινούς, ζωντανούς και οικείους. Ανάγεται έτσι το νεοελληνικό θέατρο στις ρίζες της πολιτικής και της κοινωνικής παθογένειας των Νεοελλήνων και επισκοπεί με απλότητα και αυθεντικότητα την ελληνική πραγματικότητα, παραμένοντας επίκαιρο δυστυχώς μέχρι τις μέρες μας, θαρρείς και τίποτε δεν έχει αλλάξει στο σώμα της ελληνικής κοινωνίας. Στον παρόντα τόμο - δεύτερο μιας σειράς, που άρχισε με το Αρχαίο Θέατρο - περιλαμβάνονται κριτικές προσεγγίσεις αντιπροσωπευτικών έργων της μεταπολεμικής περιόδου (Ιάκωβου Καμπανέλλη, Δημήτρη Κεχαΐδη, Λούλας Αναγνωστάκη, Κώστα Μουρσελά κ.ά.) αλλά και νεώτερων (Λένου Χρηστίδη, Γιώργου Βέλτσου, Σπύρου Γαλαίου, Ακη Δήμου, Βασίλη Κατσικονούρη). Φιλοξενούνται επίσης σε ξεχωριστές ενότητες δύο τάσεις, που κερδίζουν σταθερά έδαφος στις εκτός των καθιερωμένων θεατρικών τειχών σκηνές: ο θεατρικός μονόλογος, στη δημοφιλία του οποίου συμβάλλει εκτός των άλλων και η αρνητική οικονομική συγκυρία της εποχής και η δραματοποιημένη λογοτεχνία (διασκευή για το θέατρο έργων του Διονυσίου Σολωμού, Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, Γεωργίου Βιζυηνού, Εμμ. Ροΐδη, Στρατή Δούκα, Γιάννη Σκαρίμπα κ.ά.). ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|