Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:28.01 € 
μόνο 25.21 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
(108121237)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο συγγραφέας παραθέτει αρχικά μια σειρά από εισαγωγικά και εννοιολογικά στοιχεία και προσδιορισμούς. Στην συνέχεια η ροή του κειμένου συμπληρώνεται από τα διαρθρωτικά χαρακτηριστικά που συναποτελούν το γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ των Γεγονότων και Εκδηλώσεων. Στο τμήμα αυτό παρουσιάζονται ενότητες που αφορούν τις λειτουργίες της Προβολής, τη διαχείριση των Εικόνων και Επωνυμιών καθώς και τις προϊοντικές κατηγορίες των Γεγονότων και Εκδηλώσεων. Ακολούθως η ροή του κειμένου συνεχίζει με την παρουσίαση οργανωτικών θεμάτων και ειδικότερα αυτών που εστιάζουν σε συγκεκριμένες εφαρμογές και περιπτώσεις διερεύνησης. Επίσης εδώ γίνεται μνεία και στα οφέλη των διοργανωτών και άμεσα ενδιαφερόμενων από τη διοργάνωση Γεγονότων και Εκδηλώσεων. Στο τελευταίο τμήμα του βιβλίου παρουσιάζονται οι ειδικότερες μορφές Γεγονότων και Εκδηλώσεων μέσα από μια διαδικασία παράθεσης σειράς παραδειγμάτων από την ελληνική και διεθνή πρακτική.

Τα παραπάνω στοιχεία ενοτήτων που διαπραγματεύεται το παρόν βιβλίο βοηθούν τον φοιτητή, αναγνώστη, επαγγελματία, μελετητή και κάθε σχετικό ενδιαφερόμενο στον προσδιορισμό και αποτύπωση εκείνων των διαχειριστικών εφαρμογών που ορίζουν το ενδιαφέρον αυτό γνωστικό αντικείμενο ενώ παράλληλα στην υιοθέτηση πρακτικών και εργαλείων που θα υποστηρίζουν την έρευνα και εφαρμογή της ΔΜΓΕ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 
Σελίδες : 194 
ISBN : 978-960-8396-85-2 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση