Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Δωρεάν Παράδοση
ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 80.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ
(108121194)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η δεύτερη έκδοση του Δικαίου της Κεφαλαιαγοράς καταγράφει και αναλύει τις νομοθετικές και νομολογιακές εξελίξεις που έχουν μεσολαβήσει από την πρώτη έκδοση (2014), επισημαίνοντας και τις πρόσφατες τάσεις της θεωρίας σε ήδη γνωστά ή νεότερα ζητήματα. Νέες μορφές αγορών, που ξεφεύγουν από το πρότυπο της παραδοσιακής οργανωμένης αγοράς και υπερβαίνουν τη διάκριση μεταξύ χρηματιστηριακών και εξωχρηματιστηριακών αγορών και νέες μορφές σύνθετων παραγώγων προϊόντων, έχουν προστεθεί στο πεδίο ενδιαφέροντος του νομοθέτη, ενωσιακού κι εγχώριου. Ενωσιακές πρωτοβουλίες γνωστές ως "πακέτο MiFID II", MAD II, MAR, SRD II, Prospectus Regulation έχουν, μεταξύ άλλων, εμπλουτίσει το ελληνικό δίκαιο κεφαλαιαγοράς με νέες ρυθμίσεις σε βασικά αντικείμενά του, όπως οι ρυθμιζόμενες αγορές, οι επενδυτικές υπηρεσίες, η κατάχρηση αγοράς, το ενημερωτικό δελτίο και η εταιρική διακυβέρνηση. Οι ρυθμίσεις αυτές έχουν προστεθεί στην ύλη της κεφαλαιαγοράς με τρόπο που ενδυναμώνει την εποπτεία σε βάρος της αυτορρύθμισης και επιβεβαιώνει την προστασία του επενδυτή ως κυρίαρχο δικαιοπολιτικό στόχο. Παράλληλα, ακόμη και αντικείμενα για τα οποία δεν υπήρξε νομοθετική τροποποίηση, έχουν υποστεί σημαντική επεξεργασία από εγχώρια κι ενωσιακή νομολογία και θεωρία. Όλα αυτά τα θέματα ενταγμένα στην ύλη αυτού του βιβλίου, το οποίο φιλοδοξεί, με τον τρόπο αυτό, να αποτελέσει ένα επικαιροποιημένο διδακτικό εργαλείο για τους φοιτητές, προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς, αλλά κι ένα χρηστικό βοήθημα για όσους ασχολούνται με το δίκαιο αυτό, υπό οποιαδήποτε ιδιότητα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Σελίδες : 584 
ISBN : 978-960-622-857-5 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση