Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΧΑΡΜΟΛΥΠΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΧΑΡΜΟΛΥΠΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:10.00 € 
μόνο 9.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΧΑΡΜΟΛΥΠΗΣ
(108119402)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τα "Ημερολόγια xαρμολύπης" αποτελούν μια σύνθεση με μυθογραφημένες ιστορίες από την εποχή της αθωότητας, στον καιρό της κρίσης. Ιστορίες που διατρέχουν την Ελλάδα του '60, τη Μεταπολίτευση, την "Αλλαγή", την "Ελλάδα του ευρώ" και την "Ελλάδα των Μνημονίων". Ένα ταξίδι που αρχίζει απ' το Σιδηροδρομικό Σταθμό Διδυμοτείχου και τελειώνει στα Αλτιπλάνος της Βολιβίας...

Ένας καθηγητής ανακαλύπτει τυχαία έναν κατάλογο με παλιούς του μαθητές. Ενώ βασανίζεται απ' την κρίση, αποφασίζει να τους αναζητήσει, γνωρίζοντας ότι στα πρόσωπα των κάποτε εφήβων θα συναντήσει πλέον μεσήλικες με έντονα τα σημάδια του χρόνου χαραγμένα επάνω τους. Και τους ξεκαθαρίζει απ' την αρχή πως δεν τους μάζεψε για να μελαγχολήσουν ομαδικά, αλλά για να χαρούν που έφτασαν ως εδώ. Για το ταξίδι. Γιατί αυτό και μόνο έχει πάντα αξία! Τους καλεί, λοιπόν, να γράψουν μια ιστορία από τη ζωή τους. Εκείνη τη μία και μοναδική που δε θα ξεχάσουν ποτέ, όσες ζωές κι αν ζήσουν. Γιατί είναι η δική τους ιστορία και τους χαρακτηρίζει. Να θυμηθούν από πού ξεκίνησαν, πού έφτασαν και πώς ήταν η διαδρομή του καθενός. Να κουβεντιάσουν και για τα σημερινά. Για τη δραχμή και το ευρώ. Κι αν έπρεπε να μπούμε στα Μνημόνια. Αν υπήρχαν άλλες επιλογές και λύσεις. Αν η κρίση ήταν σχεδιασμένη και ποιοι βγήκαν κερδισμένοι. Και ν' απαντήσουν στο αγωνιώδες ερώτημα: Υπάρχει ελπίδα σωτηρίας ή θα μας καταπιεί η κρίση; Και η αναζήτηση κορυφώνεται με τη δραματική εξομολόγηση του πιο αγαπημένου ανάμεσα στους μαθητές, που εξελίχτηκε σ' έναν απ' τους πρωταγωνιστές της κρίσης και που ψάχνει την κάθαρση και τη λύτρωση ελπίζοντας στην αθανασία της ψυχής και στη μετενσάρκωση...

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΙΑΝΟΣ 
Σελίδες : 304 
ISBN : 978-960-6882-97-5 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση