Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:28.60 € 
μόνο 25.74 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
(108117967)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

Το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα ακαδημαϊκό σύγγραμμα και ταυτόχρονα έναν εξαίρετο οδηγό πρακτικής για το μάρκετινγκ. Στο επίκεντρό του βρίσκεται το κλασικό καταναλωτικό μάρκετινγκ.

Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζονται οι βασικοί ορισμοί και η εξέλιξη της θεωρίας του μάρκετινγκ.

Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζεται μία διεξοδική ανάλυση των επιχειρήσεων, της αγοράς, καθώς και του περιβάλλοντος λειτουργίας τους, που αποτελούν τη βάση πάνω στις οποίες εδράζουν οι έννοιες του μάρκετινγκ.

Στο τρίτο μέρος εξηγούνται ο σκοπός και οι στρατηγικοί στόχοι του μάρκετινγκ, οι οποίοι πρέπει να επιτυγχάνονται, μέσα από ένα βασικό πλαίσιο χειρισμών του λειτουργικού μάρκετινγκ.

Στο τέταρτο μέρος θεματοποιείται διεξοδικά το κλασσικό μίγμα του μάρκετινγκ, παρουσιάζονται δηλαδή τα διαθέσιμα εργαλεία του μάρκετινγκ που αξιοποιούνται από τα επιμέρους επίπεδα της επιχείρησης και αφορούν την πολιτική τους για το προϊόν, για την τιμολόγηση, για τη διανομή και για την προώθηση.

Στο πέμπτο μέρος, επισημαίνεται η ανάγκη ενοποίησης των σχεδίων μάρκετινγκ των επιμέρους επιπέδων της επιχείρησης, αναδεικνύοντας έτσι τη σημασία του μάρκετινγκ στον έλεγχο.

Στην τρίτη έκδοση παρουσιάζονται για πρώτη φορά οι ακόλουθες θεματικές ενότητες: ο Χάρτης του Limbic ως επέκταση της θεματικής ενότητας της ψυχολογίας, οι καινοτόμες διαδικασίες στα πλαίσια της πολιτικής για το προϊόν, η διευρυμένη ταυτότητα του μάρκετινγκ, το αντάρτικο (Guerilla) μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικών δικτύωσης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ 
Σελίδες : 376 
ISBN : 978-618-5036-00-3 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση