Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΝΕΙ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΝΕΙ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.78 € 
μόνο 11.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΝΕΙ
(108114946)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΑΘΕΑΤΗ ΚΑΙ ΔΥΣΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ

Το μικρό αυτό πόνημα αναφέρεται και συνεισφέρει στον τουρισμό με την καταγραφή όχι των γνωστών θετικών οικονομικο-κοινωνικο-ψυχολογικών και αναπτυξιακών πλευρών του, αλλά με την καταγραφή των - για τους αμύητους - αθέατων και δυσφημιστικών πλευρών του. Στα τρία κεφάλαιά του κατατίθενται κατά σειράν αρχικά οι παραβατικές, αλγογενείς και ιδιαίτερες συμπεριφορές, στη συνέχεια οι κοινωνικές και πολιτιστικές εκφυλιστικές του όψεις και τέλος, οι περιβαλλοντικές αλλοιώσεις και καταστροφές.

Στόχος των συγγραφέων του βιβλίου είναι ανάδειξη των πλευρών του τουρισμού που πληγώνει… και δημιουργούν προβλήματα, εμφανίζοντας προς τα έξω ένα σκοτεινό, αποτρόπαιο, παραβατικό, συχνά δε αποκρουστικό και αναξιοπρεπές -ανυπόληπτο μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης. Ούτως ώστε είτε μέσω της εξάλειψής τους είτε μέσω της ελαχιστοποίησης και του περιορισμού τους να επιτρέψουν στον παγκόσμιο τουρισμό, να εξακολουθήσει την όμορφη, τη λαμπερή, τη φωτεινή και υπέροχη πορεία του.

Το βιβλίο αφορά όλο τον τουριστικό «κόσμο», δηλαδή την επίσημη πολιτεία στον τουρισμό, τους τουριστικούς επιχειρηματίες, τους επιστήμονες, καθηγητές και ερευνητές που διακονούν τον τουρισμό, τους εξειδικευμένους δημοσιογράφους του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου και το στελεχιακό δυναμικό των τουριστικών επιχειρήσεων κάθε λογής μα περισσότερο όλους τους φοιτητές και φοιτήτριες του τουρισμού.

Είναι το πρώτο και μόνο σχετικό βιβλίο στην ελληνική βιβλιογραφία, ενώ λόγω του συγκεντρωμένου και ταξινομημένου υλικού του το ίδιο ισχύει κατ’ αναλογίαν και για την αντίστοιχη ευρωπαϊκή.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 208 
ISBN : 978-960-02-2927-1 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση