Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΥΛΗ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΥΛΗ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:21.30 € 
μόνο 19.17 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΥΛΗ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗ
(108114266)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΟΚΙΜΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

«... αφού η καθαρή αντίληψη μας δίνει το όλον ή, τουλάχιστον, το ουσιώδες μέρος της ύλης και αφού το υπόλοιπο προέρχεται από τη μνήμη και επιπροστίθεται στην ύλη, η μνήμη πρέπει να είναι, κατ' αρχήν, δύναμη απολύτως ανεξάρτητη από την ύλη. Αν, συνεπώς, το πνεύμα είναι κάτι το πραγματικό, τότε είναι ακριβώς εδώ, στο φαινόμενο της μνήμης, που οφείλουμε να το προσεγγίσουμε πειραματικά».

Στο δοκίμιο Ύλη και μνήμη (1896), ένα από τα κύρια έργα του, ο Henri Bergson αναπτύσσει μία όλως πρωτότυπη προσέγγιση σχετικά με το πρόβλημα της σχέσης ύλης και πνεύματος. Η αναδιατύπωση του κεντρικού αυτού φιλοσοφικού ζητήματος επιτυγχάνεται χάρη στην ενδελεχή ανάλυση της αντίληψης και της μνήμης και τον ριζικό επαναπροσδιορισμό της σχέσης τους. Η ανάλυση αυτή όχι μόνο λαμβάνει υπ’ όψιν τα πορίσματα της επιστημονικής έρευνας, αλλά αναγνωρίζει ως θεμελιώδη τη σχέση των σωματικών και πνευματικών λειτουργιών με τη βουλητική δράση του βιολογικού και κοινωνικού όντος «άνθρωπος». Επιτρέπει δε συνάμα στον μεγάλο Γάλλο φιλόσοφο να προτείνει λύσεις που υπερβαίνουν καίριες αντιπαραθέσεις της ιστορίας της φιλοσοφίας όπως π.χ. εκείνη μεταξύ ρεαλισμού και ιδεαλισμού.

Το δοκίμιο Ύλη και μνήμη αποτελεί και σήμερα, εκατό και πλέον χρόνια από τη συγγραφή του, υπόδειγμα φιλοσοφικού στοχασμού που, αφενός, επαναθέτει κεντρικά φιλοσοφικά προβλήματα και προτείνει πρωτότυπες λύσεις, αφετέρου, συνδιαλέγεται γόνιμα με την επιστημονική έρευνα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΡΟΕΣ 
Μετάφραση : ΖΙΝΔΡΙΛΗ ΠΟΛΥΞΕΝΗ, ΥΦΑΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 
Σελίδες : 320 
ISBN : 978-960-283-399-5 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2013 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση