Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Παιδική Λογοτεχνία
Παραμύθια
Εκπαιδευτικά
Βιβλία Δραστηριοτήτων
Προσχολικά
Διάφορα
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΑ ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΦΤΕΡΝΙΣΜΑΤΑ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
  • ΤΑ ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΦΤΕΡΝΙΣΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:8.76 € 
μόνο 7.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΑ ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΦΤΕΡΝΙΣΜΑΤΑ
(108109815)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Όπα! Έχουμε υπόθεση εδώ! Αυτό διαπιστώνουν ο Πότης και η Μηλίτσα, τα περίφημα λαγωνικά που «τρέφονται» με μυστηριώδεις υποθέσεις. Κι αυτή τη φορά η υπόθεση μυρίζει... βυζαντινά κάστρα, χρυσοποίκιλτες εικόνες και εκλεκτά εδέσματα! Γιατί το αλάθητο ένστικτό τους οδηγεί τα Λαγωνικάκια στο Βυζαντινό Μουσείο, στη Θεσσαλονίκη. Όπου ένας διάσημος καθηγητής αρχαιολογίας θα ξεναγήσει τους επισήμους στους θησαυρούς που περιέχει. Μα όλα κινδυνεύουν να τιναχτούν στον αέρα. Ύποπτα βλέμματα, περίεργες οσμές, ακατανόητοι ήχοι. Κάτι επικίνδυνο συμβαίνει. Οι Λαγωνίκα επιστρατεύουν την εξυπνάδα τους για να βρούνε ποιος θέλει να καταστρέψει αυτή τη λαμπρή μέρα στο μουσείο.

Καινούρια σειρά που απευθύνεται σε ηλικίες 8-12. Γραμμένη με μπρίο και εξυπνάδα από την Ελένη Σβορώνου, που πιάνει καλά τον σφυγμό αυτών των ηλικιών, και εικονογραφημένη με ανάλογο τρόπο από τη Νίκη Λεωνίδου, μας συστήνει δυο νέους μικρούς αλλά πειστικούς ήρωες: δυο αδέρφια που άλλο δεν έχουν στο μυαλό τους από το να διαλευκαίνουν μυστηριώδεις υποθέσεις. Υποθέσεις χωρίς τίποτα το υπερφυσικό, παραμυθένιο ή φανταστικό, αλλά βγαλμένες από τη γνώριμη καθημερινότητα των σημερινών παιδιών.

Η ιδιαιτερότητα της σειράς είναι πως όλες οι υποθέσεις των αδελφών Λαγωνίκα ξετυλίγονται σε κάποιο μουσείο ή χώρο πολιτιστικής σημασίας! Η πρώτη στο Μουσείο της Βραυρώνας, η δεύτερη στο Βυζαντινό της Θεσσαλονίκης. Και χάρη σ' αυτό τον ρόλο του σκηνικού, η συγγραφέας βρίσκει την ευκαιρία να τραβήξει την προσοχή, το ενδιαφέρον και την περιέργεια των μικρών αναγνωστών και στον ίδιο τον χώρο και στα εκθέματα. Ταυτόχρονα δε να περάσει και ένα σωρό πληροφορίες για την εποχή και την ιστορία.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ 
Σελίδες : 96 
ISBN : 978-960-566-030-7 
Σειρά : ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2013 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση