Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
  • ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ
(108108270)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΓΙΑ ΛΟΓΙΣΤΕΣ, ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΥΣ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ

Το βιβλίο «Διαβάζοντας έναν Ισολογισμό» της Οικονομικής Βιβλιοθήκης βοηθά τον αναγνώστη να αξιοποιήσει σωστά και ωφέλιμα τις λογιστικές πληροφορίες που αντλούνται από τις οικονομικές καταστάσεις η δημοσιότητα των οποίων προβλέπεται από το νόμο.

Τέτοιες οικονομικές καταστάσεις αποτελούν:

  • ο ισολογισμός,
  • η κατάσταση λογαριασμού «αποτελεσμάτων χρήσης»,
  • ο «πίνακας διάθεσης αποτελεσμάτων» και
  • το προσάρτημα ισολογισμού.

    Στην εισαγωγή του βιβλίου Διαβάζοντας έναν Ισολογισμό, που αναφέρεται στη δομή και το περιεχόμενο των οικονομικών καταστάσεων, καταγράφονται με την χρήση κατανοητών παραδειγμάτων όλοι οι συνηθισμένοι τρόποι και οι παραποιήσεις που επιχειρούνται στις οικονομικές καταστάσεις καθώς και οι τρόποι με τους οποίους μπορούν να αποκαλυφθούν.

    Στη συνέχεια, στο πρώτο μέρος του εγχειριδίου παρατίθενται τα εξής υποδείγματα των λογιστικών καταστάσεων σύμφωνα με το Ε.Γ.Λ. Σχέδιο:

  • Υπόδειγμα Ισολογισμού 31ης Δεκεμβρίου 2012,
  • Κατάσταση Λογαριασμού Γενικής Εκμετάλλευσης (Λ/80)
  • Κατάσταση Λογαριασμού Αποτελεσμάτων Χρήσεως (Λ/86)
  • Πίνακας Διάθεσης Αποτελεσμάτων (Λ/88) και
  • Προσάρτημα Οικονομικών Καταστάσεων.

    Η διευκρίνιση των ειδικότερων εννοιών και του ακριβούς περιεχομένου των ως άνω υποδειγμάτων και λογαριασμών δίνεται στο επόμενο κεφάλαιο του βιβλίου Διαβάζοντας έναν Ισολογισμό.

    Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου Διαβάζοντας έναν Ισολογισμό παρουσιάζεται μία ολοκληρωμένη ανάλυση της οικονομικής διάρθρωσης της επιχείρησης μέσω της παρουσίασης των αντίστοιχων αριθμοδεικτών.

    Στο τρίτο και τελευταίο μέρος του πρακτικού βοηθήματος Διαβάζοντας έναν Ισολογισμό, παρατίθενται εφαρμογές, χρησιμοποιώντας προσομοιώσεις παραδειγμάτων από σύγχρονα οικονομικά μοντέλα και δεδομένα. Συνήθως στα βιβλία παρουσιάζονται κάποιες ειδικά κατασκευασμένες για εκπαιδευτικούς λόγους καταστάσεις. Ωστόσο, οι συγγραφείς θεώρησαν σκόπιμο ότι είναι πιο χρήσιμη για τον αναγνώστη η εξαγωγή δεικτών και συμπερασμάτων από πραγματικές χρηματοοικονομικές καταστάσεις που δημοσιεύονται στο ΦΕΚ. Από τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις των εταιρειών που χρησιμοποιούνται ως παράδειγμα υπολογίστηκαν συγκεκριμένοι δείκτες χρηματοοικονομικής ανάλυσης με τη βοήθεια των οποίων εξάγονται και τα συμπεράσματα για την οικονομική κατάσταση των εν λόγω εταιρειών.

    Το βιβλίο Διαβάζοντας έναν Ισολογισμό απευθύνεται σε μεγάλο κύκλο προσώπων. Εκτός από τους σπουδαστές οικονομικών σχολών, τους λογιστές - φοροτεχνικούς, τους αναλυτές και τους δικηγόρους - νομικούς συμβούλους εταιρειών, ενδιαφερόμενοι μπορεί να είναι οι μέτοχοι και ειδικά οι μικρομέτοχοι μίας εταιρείας οι οποίοι μπορεί να μην συμμετέχουν στη διοίκησή της, αλλά θέλουν να γνωρίζουν ότι τα χρήματα που έχουν επενδύσει θα συνεχίσουν να τους αποφέρουν εισόδημα, όπως επίσης και ότι η χρηματική αξία της συμμετοχής τους θα συνεχίσει να αυξάνεται στα επόμενα χρόνια. Ωστόσο, πέρα των υφιστάμενων μετόχων ενδιαφερόμενοι είναι και οι επενδυτές του ευρύτερου περιβάλλοντος, οι οποίοι θα πρέπει να έχουν την δυνατότητα να υπολογίσουν την απόδοση και την προοπτική μιας ενδεχόμενης επένδυσης στην εταιρεία αυτή.

    Επίσης, το έργο απευθύνεται σε όλους όσους είναι επιφορτισμένοι με το ελεγκτικό έργο είτε αυτοί είναι οι ορκωτοί ελεγκτές, είτε είναι το δημόσιο και ιδιαίτερα οι φορολογικές αρχές, οι οποίες ενδιαφέρονται μέσω της ελεγκτικής διαδικασίας να διαπιστώσουν αν έχουν εφαρμοστεί ορθά οι κανόνες και οι ρυθμίσεις που προβλέπει η φορολογική νομοθεσία. Τέλος, ενδιαφερόμενοι μπορεί να είναι οι πιστωτές της εταιρείας και ιδιαίτερα οι τράπεζες, οι οποίες πρέπει να είναι σε θέση να ελέγξουν και να εξασφαλίσουν ότι η εταιρεία θα έχει τη δυνατότητα να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την χρηματοδότησή της.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
    Σελίδες : 144 
    ISBN : 978-960-562-071-4 
    Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
    Έτος έκδοσης : 2013 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση